TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Awas Borang Palsu Bantuan RM500

Pastikan Anda Dapatkan Borang Yang Asli

Bantuan RM500 Bantuan Rakyat 1Malaysia

Tarikh Tutup 10 Januari 2012

SUMBANGAN IKHLAS

Tabung Pembangunan Maahad Tahfiz Al-Quran Al-Asriah

CERMIN MATA TERAPI (RAWAT MATA RABUN DAN SILAU)

Dapatkan Segera!!!

Detox Foot Patch

Jom Singkirkan Toksin Dari Badan Anda

Friday, 2 December 2011

Serius Nak Muntah Jangan Tengok - Aksi Romen Ibu Dan Anak

Serius aku cakap memang nak muntah tengok video pengakuan dua insan dari Indonesia nie. Ada ke patut seorang ibu dan anak mengadakan hubungan sulit seperti sepasang suami isteri. Dah giler ke apa diaorang nie. Maybe sebab itu ler di Indonesia sentiasa diturunkan bala oleh Allah SWT. Leh ada lak wawancara secara umum macam nie yer kat sana. Korang tengok ler sendiri pengakuan dua insan nie yer. Sediakan baldi kat sebelah kalau nak muntah senang hehehehe.


Thursday, 1 December 2011

Video Penafian Shida Harmi Sebar Gambar Aksi Mesra Khairul Fahmi (Apek)



Makin panas rupernyer citer kontroversi aksi mesra Khairul Fahmi (Apek) dan Shida Harmi. Mana tidaknya dah sampai tahap nak amik tindakan undang-undang lagi pada penyebar gambar aksi mesra mereka berdua.


Tuan punya badan Shida Harmi pun dah buat kenyataan video pasal isu nie (Credit video pada Rotikaya.com). Korang leh tengok kat bawah nie. Shida Harmi dan keluarga akan mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka yang terbabit jika isu ini tidak reda dan makin bermaharajalela selepas ini.


AKu harap kontroversi yang melanda nie akan cepat reda memandangkan Shida Harmi akan melangsungkan perkahwinan 2 minggu lagi. Semoga majlis perkahwinan Shida Harmi akan berlangsungkan dengan aman damai. 


Pada Apek aku harap lepas-lepas nie hati-hati nak amik gambar dengan mana-mana wanita. Jangan lepas nie tercetus lagi kontroversi seperti yang berlaku sekarang nie. Anda adalah "tangan emas negara". Jangan kerana kontroversi karier anda merudum. 


Good luck pada Khairul Fahmi dan selamat berbahagia pada Shida Harmi.

Video Kenyataan Shida Harmi Tentang Isu Khairul Fahmi


Screenshot penafian individu yang dikaitan dengan penyebaran gambar aksi mesra Khairul Fahmi dan Shida Harmi. 



Screenshot kat bawah nie adalah maklumat si penghantar e-mail yang diterima oleh Rotikaya.com pada malam Sabtu yang lalu dengan menggunakan nama samaran Nurul Hidayah. 

Siapakah NURUL HIDAYAH??? Anda sedang dijejaki.


Shida Harmi bakal melangsungkan perkahwinan 2 minggu lagi dengan jejaka pilihan hati Mohd Danial Adnan, 24. Semoga kontroversi ini tidak akan menjejaskan perkahwinan yang telah dirancang. Ikuti luahan hati Shida Harmi di Harian Metro kat bawah nie.

SHIDA...tidak teragak-agak ambil tindakan undang-undang

KUALA LUMPUR: Penyebaran gambar terbaru membabitkan Khairul Fahmi Che Mat, 21, atau Apek dengan seorang gadis di Internet sejak Sabtu lalu, membuatkan gadis yang dikaitkan dengan penjaga gol skuad bola sepak kebangsaan itu dihujani pelbagai tohmahan.

Berikutan itu, gadis terbabit, Nor Hashidah Harmi, 23, atau lebih mesra dengan panggilan Shida mengadakan pertemuan dengan Harian Metro, semalam bagi menjelaskan keadaan sebenar sambil ditemani ibu bapanya, Shamsinar Basrun, 46, dan Harmi Ramli, 46.

Shida berkata, penyebaran gambar itu mengganggu emosi dan mencalarkan maruahnya serta keluarga, tambahan pula tidak sampai dua minggu lagi dia akan melangsungkan perkahwinan dengan jejaka pilihan hati, Mohd Danial Adnan, 24.

“Gambar itu pada mulanya dipaparkan sebuah blog. Berikutan itu, sejak Ahad lalu, saya menerima gangguan daripada peminat Apek yang memberi komen di ruangan blog itu, malah ada yang menghubungi saya dengan menghamburkan kata-kata kesat serta penghinaan.

“Lebih menyedihkan apabila ibu bapa saya disabit dan dituduh tidak pandai menjaga anak. Mujur orang tua saya memahami termasuk tunang kerana mereka tahu itu gambar lama,” katanya.

Khairul Fahmi (Apek) Bakal Bersara Awal Tidak Tahan Kontroversi

Akibat kontroversi melanda Khairul Fahmi atau lebih dikenali dengan APEK terfikir nak gantung but akibat tak tahan dengan kontroversi yang melanda sejak dua menjak nie.

Maybe isu kontroversi aksi mesra antara Apek dan Nor Hashidah Harmi telah memanaskan situasi sekarang nie. Tambah lak dengan ugutan message BBM yang mengandungi pendedahan yang amat kontroversi. 

Apa-apa pun Apek ko buat bodo jer ngan kontroversi-kontroversi nie. Ko tumpukan pada karier sebagai penjaga gol negara. Ko adalah harapan dan penyelamat pintu gol Malaysia bro. Good luck.


KUALA LUMPUR: Penjaga gol sensasi negara, Khairul Fahmi Che Mat tidak menafikan pernah terfikir bersara awal daripada karier kesayangannya itu gara-gara tidak tahan dilanda kontroversi demi kontroversi membabitkan kisah di luar padang.

Mengakui lemas apabila sering dihambat dengan cerita sensasi dipaparkan media, Khairul Fahmi atau lebih mesra dipanggil Apek merayu dia diberi ruang untuk memberi tumpuan kepada kariernya.


“Apabila berdepan kontroversi seperti itu, saya terfikir (untuk bersara awal). Saya sedih sebab cerita-cerita peribadi yang tidak elok disebarkan menyebabkan maruah keluarga saya terjejas. “Saya sayangkan keluarga. Setakat ini keluarga masih memberi kepercayaan dan memberi sokongan, tapi kalau perkara sebegini berterusan susahlah,” katanya yang ditemui selepas majlis Anugerah Bola Sepak Kebangsaan 2011 di sini, semalam.

Pada majlis itu, penjaga gol berusia 22 tahun itu meraih anugerah Penjaga Gol Terbaik buat tahun kedua berturut-turut berikutan kecemerlangannya membantu Kelantan muncul juara Liga Super musim lalu.

Apek turut menjadi tonggak kejayaan skuad bawah 23 tahun negara yang mempertahankan pingat emas Sukan Sea Indonesia, baru-baru ini.

Bagaimanapun, reputasi pemain kelahiran Kota Bharu itu tercalar dengan kontroversi terbaru membabitkan penyebaran lima gambarnya bermesra bersama seorang gadis yang kini tersebar menerusi beberapa blog hiburan.

Wednesday, 30 November 2011

Aksi "TOYOL" Mencuri Laptop Dirakam

Penah tengok aksi "TOYOL" mencuri tak???? Kalau tak penah meh tengok kat bawah nie macam mana aksi dioarang mencuri. Kecik-kecik lagi dah mula jadi pencuri besar-besar nanti dah tentu jadi perompak lak. Adoiiiii apa ler nak jadi ek. Korang tengok ler sendiri.

Rakaman CCTV menunjukkan dua kanak-kanak yang menceroboh pejabat sekolah dan melarikan komputer riba. 

JOHOR BAHRU: Pemasangan kamera litar tertutup (CCTV) di sebuah sekolah agama di Taman Dahlia, di sini, membongkar aksi sekumpulan lima penjenayah cilik termasuk kanak-kanak berusia 10 dan 12 tahun yang memecah masuk pejabat sekolah berkenaan sebelum melarikan dua komputer riba.

Dalam kejadian jam 2.37 pagi semalam, lima penjenayah terbabit berusia 10 hingga 18 tahun dengan dua daripada mereka yang paling muda berusia 10 dan 12 tahun menggunakan susuk tubuh kecil untuk menyelit masuk melalui pintu berjeriji selepas gagal memecahkan mangga.

Kedua-dua mereka menyelongkar laci pejabat untuk mencari barang berharga dan berada di situ selama sejam tanpa menyedari gelagat mereka dirakam CCTV.

Ahli jawatankuasa badan kebajikan sekolah berkenaan, Mohammad Nick Abdullah, 43, berkata dia menyedari kejadian itu selepas melihat kesan umpil pada satu daripada pintu jeriji ketika ke sekolah untuk memeriksa rakaman CCTV pada jam 7.30 pagi semalam.

Selepas memeriksa pejabat, Nick mendapati komputer riba hilang dan penelitian melalui rakaman CCTV menunjukkan penjenayah cilik menyelongkar laci dan memasukkan peralatan elektronik berkenaan ke dalam dua beg.

Rakaman CCTV menunjukkan seorang kanak-kanak yang berselindung di sebalik pintu merangkak untuk mengelak wajahnya dirakam.

Tuesday, 29 November 2011

Panas!!!!! Gelaran Doktor (DR) Dato' Che Rozmey Bin Che Din Digantung Sementara?


Aku baru dapat info dari email kawan aku pasal gelaran DOKTOR (DR) yang dipakai oleh pengasas produk Herba Prima Marketing Dato' Che Rozmey Bin Che Din digantung. 

Alasan penggantungan gelaran DOKTOR (DR) tu korang leh baca kat bawah nie. Aku tak dapat nak pastikan kesahihan sumber. Kesian aku tengok Dr. Rozmey nie tak abih-abih dengan kontroversi. Apa-apa pun good luck Dr. Rozmey.


Aku ada jumpa gak info pasal nie di sini. Tak tahu le betul ke idak.

Monday, 28 November 2011

Skuad Harimau Muda Tewas Lagi Bahrain Bangkit Menyengat


Sedih sungguh tengok game Malaysia lawan Bahrain semalam. Skuad Harimau Muda dah mendahului 2 - 0 dengan Bahrain. Tapi tak tahu ler apa yang bermain dalam fikiran player Malaysia waktu leading 2 - 0. Tak sangka lak Bahrain boleh bangkit mendahului perlawanan dengan 3 jaringan dalam masa 6 minit. 


Dah jadi macam game Manchester United kena titik ngan Manchester City sebelum nie dengan 3 jaringan dalam masa kurang 10 minit. Lebih kurang sama nasib nyer dengan Skuad Harimau Muda. Aku pasti seluruh rakyat Malaysia sedang berduka dengan kekalahan yang tak disangka-sangkakan nie. 

Harap Skuad Harimau Muda di bawah bimbingan Ong Kim Swee akan menyengat pada peringkat perlawanan seterusnya. Rasanya Ong Kim Swee kena bagi penekanan psikologi pada player macam mana nak handle game lebih-lebih lagi bila kita mendahului perlawanan seperti semalam.


Apa yang kita boleh lihat semalam semua player seperti dibuai mimpi indah bila dah mendahului 2 - 0. Terlalu over confident pun ada gak apa yang aku nampak. Defender agak kucar-kacir 10 minit terakhir perlawanan. Apek pun nampak seakan-akan leka dengan jaringan pertama Bahrain. 

Harap player Skuad Harimau Muda dapat membetulkan kembali maruah bola sepak negara. Diharapakan mereka tidak lagi leka dengan mimpi indah. 

Tahniah pada para penyokong Team Malaysia terutamanya ULTRAS MALAYA yang tak henti-henti memberikan sokongan padu pada Skuad Harimau Muda. Teruskan sokongan padu korang pada Team Malaysia.

GO MALAYSIA!!!!! MALAYSIA BOLEH!!!!!

Sunday, 27 November 2011

Panas!!!!! Gambar Aksi Mesra Khairul Fahmi a.k.a Apek Bersama Shida Harmi

Perghhhhhhh!!!! Confirm gambar nie akan jadi ISU PANAS. Aku tak pasti ler kesahihan butiran dua screenshot Blackberry Messager (BBM) yang dipercayai perbualan antara Khairul Fahmi a.k.a Apek dan Shida Harmi sekitar Ogos 2011.

Leh jadi isu kontroversi nie kalau korang baca message kat screenshot tu. Bukan tu jer....ada beberapa keping gambar aksi mesra dipercayai Khairul Fahmi a.k.a Apek dan Shida Harmi.

Suka hati ko ler Apek yang penting ko jaga pintu gol Malaysia sebaik mungkin. Jangan bolos sudah ler.

Korang layan jer lah.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More