TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Sunday 26 June 2011

Terserempak Ngan Otai Blog - Ben Ashaari

Pagi nie saja suka-suka nak tengok google analytic ngan blog stats.....sekali tengok ada banyak traffic / visitors dari URL blog yang amat aku familiar.......tak lain tak bukan otai blogger Malaya Ben Ashaari........boleh katakan setiap hari aku akan ke blog Ben Ashaari dan blog Mat Gebu (yang nie wife aku paling rajin masuk cari resipi katanya)......

Semalam aku & wife ke Alamanda Putrajaya seperti biasa beli barang dapur sikit.....kami memang suka berbelanja kat situ sebab mudah nak parking dan lebih penting Alamanda nie happening.....tak sangka lak leh terserempak ngan bro Ben Ashaari kat situ....mula-mula terpikir gak nak tegur ke idak yer.....betul ke bro Ben Ashaari???? Kalau tengok gaya rambut tu dah betul.....oklah aku CUBA TRY TEST tegur.....tak salah menegur bukan rugi pun kan.....

"Ben"......Alamak betul ke nie atau aku salah orang....dia tengok aku macam hairan.....


"Yer saya"......Sah dah betul tekaan aku....

So mula ler proses perkenalan secara tak sangka.....semuanya adalah dengan izin Yang Maha Esa....Dia yang menentukan segalanya......

Tak sangka dia seorang yang ramah dan mesra orangnya termasuk gak wife dia.....sembang macam dah kenal lama walaupun nie adalah first time bersua muka.....

Dan lebih aku tak sangka awal pagi nie bro Ben Ashaari sudi buat entry khas atas pertemuan yang tak dijangkakan semalam......apa-apa pun terima kasih daun keladi atas entry bro......secara tak langsung bro dah bantu bawakan traffic ke blog nie.......jasa baik bro amat dihargai.....

Betul kata orang tua-tua...."malu bertanya sesat jalan.....malu menegur kurang kawan".....so kepada korang semua jangan segan menegur kalau berjumpa atau terserempak di luar ngan orang yang mungkin kita familiar kat dalam dunia blogging nie.....tak rugi pun........kat dalam nie mungkin kita kenal melalui penulisan saja.....tak salah rasanya kalau  bertegur sapa di luar dari dunia alam cyber nie......

Peace No War.....

7 Comments
Comments

7 comments:

bertuah la dapat jumpa,alamanda putrajaya harga barang dia mahal kan?
salam kenal

salam perkenalan bro.....kat alamanda nie kalau beli kat carrefour kira ok lagi ler.....kalau yang lain-lain tu agak mahal gak ler.....kalau nak jalan-jalan tu leh ler.....

wah bertuahnya dpt jumpa abg otai :)

abg doakan lh sye dpt jmpe abg ben jugak .. ok ? sbb ade yg ckp die sombong .. tp, ta cye ah .

grrrr.. bestnye u dpt jumpa abg ben....
hehe.. well.. kalo i dpt jumpa u pon kir dah ckup bertuah la kan.. hehe

salam kenal..wah best la dpt jpe bro ben..jeles ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More