TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday 19 July 2011

Dr Maza : Dr Lo’ Lo’ Sekadar Yang Saya Kenali

Aku sebenarnya kerap membaca artikel yang ditulis oleh Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin atau lebih dikenali sebagai Dr. Maza berhubung pelbagai isu semasa dan hal ehwal berkaitan Islam. Banyak penulisan beliau di blog MINDA TAJDID amat menarik untuk dibaca dan difahami. Memandangkan beliau penah menjadi Mufti di Perlis sebelum nie.

Bayangkan dalam usia yang muda beliau dilantik menjadi Mufti Perlis pada waktu tu. Bukan mudah tu nak pikul tanggungjawab yang begitu besar terutama sekali dalam Hal Ehwal Agama Islam. Dr Maza nie bukan saja diminati oleh orang awam macam kita nie bahkan mantan Perdana Menteri Malaysia Tun Dr. Mahathir sendiri pun meminati beliau dan penah juga Tun Dr Mahathir mendapatkan nasihat berhubung hal ehwal agama Islam direct daripada Dr. Maza.

Aku bukan nak cerita pasal Dr. Maza nie sebenarnya. Aku nak kongsi ngan korang semua satu artikel hasil tulisan beliau seperti tajuk entry kat atas tu. Bagi aku artikel yang ditulis oleh Dr. Maza nie tulus ikhlas dari hatinya sendiri. Elok rasanya kalau korang baca sendiri kat blog beliau. Bagi aku artikel nie amat menarik untuk dibaca. Korang leh klik kat link nie Dr Maza : Dr Lo’ Lo’ Sekadar Yang Saya Kenali

Selamat membaca.

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More