TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Monday 11 July 2011

Watikah Perutusan Raja Sehari


Jangan salah sangka lak....korang jangan ngat aku nak kawin sorang lagi lak ek....kat sini aku just nak share ngan korang nilai kreativiti pada zaman sekarang nie hehehehe.....tadi wife aku bawa balik kad jemputan kawin.....aku tengok lain macam jer kad kawin nie siap ada buluh macam copstik pun ada......aku buka ler sampul......sekali Watikah Perutusan Raja Sehari daaaaa......
Menarik siot......lain dari yang lain.....UNIK!!! korang leh tengok kat bawah nie.....mana tahu bagi yang belum kawin tu leh ler curik idea nie hehehehe.......sekarang nie zaman dah moden......korang nak apa jer......semua ada sekarang nie dah tak mustahil.....dulu kad kawin biasa-biasa jer.....zaman kad kawin aku dulu back to 8 years ago kad kawin mesti wangi hehehehe.......sekarang nie dah makin UNIK!!!!.....korang layan jer ek....

1 Comments
Comments

1 comments:

wow menariknye x sabar nak kawen kihkihkih....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More