TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Saturday 27 August 2011

Berpakaian Tapi Berbogel????


Perghhh!!! Kontroversi giler tajuk entry. Tadi aku blogwalking jumpa gambar nie. Jadi aku nak kongsi ngan korang semua. Aku ngat nak jual gak ler baju jenis nie nanti hehehehe. Mesti laris giler kan.

Ko nak mampus jual baju nie!!!! Ko dah giler ke apa?

Kalau aku jual ayat kat atas tu confirm akan sampai kat aku dalam ruangan komen, email, FB, Tweeter dan lain-lain lagi.

Insyallah aku belum giler kentang lagi nak jual benda-benda macam nie. Pada pandangan aku baju nie tak sesuai untuk dipakai oleh kita sebagai seorang Muslim. Walaupun baju nie menutup aurat tapi dari segi niat pemakaian dah sah-sah melambangkan kita memang ada niat untuk tidak berbaju.


Nasib baik ler baju tu tunjukkan bentuk badan lelaki. Bayangkan kalau ditonjolkan ciri-ciri tubuh badan wanita. Perghhh confirm ada lelaki yang nampak meleleh air liur hehehehe. 

Apa pandangan korang semua????

1 Comments
Comments

1 comments:

PANG! kat lelaki yang meleleh air liur tu hahak. sengal jek. bek tak payah pakai baju lau camtu. original gitu kahkahkah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More