TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Monday 8 August 2011

Jom Shopping Di Sogo KL Murah-Murah Tu Diskaun Sehingga 70%


Sabtu lepas aku, wife ngan adik aku (Kimi) gie ke SOGO KL beli baju, suar ngan kasut. Seperti biasa kalau SOGO nie buat sale harga confirm murah giler beb. Diskaun sampai 70% tu weh. Rambang mata hahahaha. Orang pun ramai dah macam semut dapat gula lak.

Dah lama rasanya aku tak membeli-belah kat SOGO nie sebenarnya. Bila wife aku ajak ke sana aku ok kan jer sebab dah lama tak ke sana kan. Beli ler beberapa helai baju, seluar jeans & kasut. Harga baju paling murah dapat RM17.00 jenama Diadora. Kira murah ler tu.

Bagi yang nak membeli baju raya nie boleh ler ke SOGO. Beli ler ikut budget yer jangan ikut nafsu. Kang nanti duit abih macam tu jer. Korang tengok ler ada sikit gambar kat bawah nie. Masa aku kat SOGO aku terserempak ngan Leez AF. Aku pun tak pasti ler betul ke idak Leez AF nie sebab nie first time jumpa kalau tengok dalam TV nampak beso bila kat depan-depan nampak kecik giler siot.

Rasa macam dia ngan adik tengah pilih baju waktu tu. Ada aku snap sekeping gambar dia hehehehe dah macam paparazzi lak jadinyer. Amik gambar pun pakai camera handphone jer tak tahu ler ok ke idak.


2 Comments
Comments

2 comments:

SOGO memang suka nak SALE2 waktu raya..
Last year shopping raya kat sogo..
Tapi this year kan cuti sem, so tak berkesempatan..

Musicbrilliant.com

aku giler dengan bende cam ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More