TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Thursday 4 August 2011

Kete Aku Merajuk??? Abih RM700.00

Hari nie kete aku merajuk????? So aku kena ler redha keluarkan duit RM700.00 untuk pulihkan duka lara kete aku tu....kang nanti dia merajuk lagi naya aku hehehehe.....

Sebenarnya aircon kete aku ada masalah......gas leaking so kena tukar ler part yang ada masalah.....so total aku kena keluarkan RM700.00.......harap lepas nie jangan ler ada masalah lain lagi hehehehe.....maklumlah kete dah leh masuk dalam kategori "antik".....so biasa ler kan kalau sikit-sikit nak merajuk hehehehe....

Walaupun kete aku tu dalam kategori "antik" aku tetap suka drive kete tu.....dengan kete tu ler aku bermula.....susah payah aku ngan kete tu ler.....ke mana-mana jer dia akan bersama-sama aku.....insyallah aku tak akan jualnyer.....tu kete champion punya ooooooo......

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More