TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday 23 September 2011

Jumpa Ulat Dalam Tom Yam Kung Secret Recipe Belakang Ampang Point

Rakan forum aku terjumpa ULAT dalam Tom Yam Kung yang diorder semalam di Secret Recipe belakang Ampang Point. Perghhhh aku suruh jer dia saman Secret Recipe sebab tak jaga kebersihan. Ada ke gie hidangan makan macam tu. Nampak sangat tahap kebersihan FAIL.




Walaupun nampak seakan-akan ulat sayur pihak yang menyediakan makanan kena ler jaga kebersihan. Make sure takder bendasing macam nie dalam hidangan untuk customer. Dah ler bayar mahal doh RM16.00 semangkuk. Takkan gini cara hidangan nyer. Perghhhh!!!! Sib baik kawan aku nie baik kalau kena kat aku mau aku saman jer.

Harap lepas nie pihak Secret Recipe take note dan pantau betul-betul aspek kebersihan. Geli seh!!!!

2 Comments
Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More