TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Monday 19 January 2015

Tahniah Mojo Ft CaliphBuskers Anda Adalah Juara Sebenar AJL "People Champion"



Video Ihsan GengTube

Walaupun aku tak tengok AJL semalam aku hanya dapat tau dari wife aku pasal penyanyi Mojo diganti ngan seorang vokalis buta aku dah agak nie mesti Edry amik adik yang buta suara mengaji power super duper tu.....

Sekali tengok memang betoi adik nie......perggggggghhhhhh meremang bulu roma aku bila tengok adik nie bawa lagu Mojo key tinggi tuuuuuu bhaaaiiiiii.....bukan mudah nak bawa lagu nie tapi adik nie ngan selamba ja leh bawa key tinggi ngan muka tak "bersalah" hahahaha.....memang terbaik....memang aku salute abih kat adik nie n team diaorang berjaya bawa lagu nie lagi baik dari penyanyi asal.....

Tahniah pada Edry KRU sebab berjaya angkat CaliphBuskers sebagai permata baru arena seni tanpa mengira status dan keupayaan fizikal serta rupa paras ahli anggota kumpulan.....aku memang rasa terharu dengan usaha Edry KRU yang mengetengahkan CaliphBuskers pada masyarakat......

Semoga CaliphBuskers akan terus berjaya dan diterima sebagai artis alaf baru......

Tahniah CaliphBuskers!!!!

Tahniah Edry KRU!!!!


"Rupa paras dan kekurangan fizikal bukan segala-galanya...."

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More