TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday 28 June 2011

Inilah Yang Dikatakan "Bila Nasi Dah Jadi Bubur"

Kisah nie sepatutnya aku buka entry semalam sebabnya benda nie terjadi pun malam semalam.....benar-benar berlaku hahahaha......adoiyaiii!!! maybe sebab nie ler gamaknya orang tua-tua zaman dulu dapat ilham untuk dijadikan perkara nie sebagai perumpamaan.......korang tengok ler gambar kat bawah nie.....dah tengok gambar jap lagi aku citer......ok

Nasi dah jadi bubur!!!!

Semua nie jadi sebab kutu beras punya hal ler nie.......kononnya aku nak asingkan kutu beras
nie sekali banyak lak dah.........adoiii!!!!! geram punya hal aku pun apa lagi basuh ler beras tu....."BERSIH" sudah!!!! opppssss!!! sekarang nie nak sebut perkataan "BERSIH" nak kena tengok kiri, kanan, depan, belakang, atas dan bawah hehehehe......kang tak pasal-pasal lak hehehehe......

Bila dah clear semua kutu beras tu apa lagi kononnya nak jemur kasi kering ler beras tu sekali aku leh terlupa sampai keesoknya hahahaha.....dah lembap-lembap beras tu......wife aku cakap dah tak leh pakai dah tu.....aku cakap jap kita cuba masak mana tau ok ker......so masak ler beras tu ikut semua sukatan......sekali terjadilah peristiwa "Nasi Dah Jadi Bubur" hahahaha......ruper-rupernya air perlu dikurangkan sbb air dah resap dalam beras sejak semalam.....so jadi ler pembaziran adoiiiii!!!!.....terpaksa ler aku buang semua nasi tu sebab bau pun dah tak berapa ok.........bukan niat aku nak membazir apa leh buat perkara dah berlaku "Nasi Dah Pun Jadi Bubur".......semoga Allah ampunkan aku atas kesilapan dan kecuaian aku sehingga berlakunya pembaziran......

2 Comments
Comments

2 comments:

mcm mane boleh terlupe? hahahahah :D

apa leh buat makin berumo makin cepat lupa hahahaha.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More