TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Saturday 9 July 2011

KL Sesak Teruk......Kesian Kat Ambulance Nie

Aku ada dapat jemputan majlis kesyukuran di Kg. Pasir Ulu Klang kat umah makcik wife aku malam tadi. Sekali jem teruk tahap gaban daaaa........adoiyaiiii tension seh......aku dari Seri Kembangan nak gerak ke Ulu Klang punya ler payah bayangkan baru masuk simpang kat UPM nak menghala ke BESRAYA dah jem giler babun.......dari UPM nak sampai ke KTM Serdang amik masa 45 minit tuuuuuu......bukan jauh pun sebelum nie tak sampai 5 minit dah leh sampai......kete jalan macam kura-kura daaaa.......bayangkan kalau nak sampai ke Ulu Klang silap-silap kul 12 tengah malam pun lum sampai lagi hahahahaha.......

Wife aku pun call sepupu dia "Hud, saya tak jadi datang ke umah mak awak ler malam nie.....jalan jem teruk sangat kang nanti sampai dah lewat......lain kali yer saya datang......kirim salam ngan mak mah yer". Minta maaf yer Mak Mah, Ayah Chik, Lut, Hud & Umi sebab tak dapat nak penuhi jemputan malam nie......

Dalam aku dok dalam jem nie aku tengok kat satu ambulance nie......kesian seh.....agak-agaknya kul berapa ler ambulance nie nak sampai ke hospital......siap hon-hon lagi suruh kete lain ke tepi.....tp apa leh buatkan dah jem teruk......wife aku ada rekod video & gambar keadaan jem luar biasa malam tadi.....so aku nasihatkan kat korang semua rancang perjalanan untuk malam nie dan esoknyer......kalau takder apa-apa hal penting kat KL tu elok elakkan tak pun dok jer kat umah......

2 Comments
Comments

2 comments:

yep, its a mad place right now, all blocked.

adohai..ni gara2 bersih nak demo esok la...krajaan la yg mngacau-bilaukan suasana....benda ni xde pape pun sbnrnye.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More