TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Wednesday 6 July 2011

Lori Terbalik Jalan Pun Jem

Tadi petang kebetulan ada hal kat area Puchong sekali masa nak balik ke Seri Kembangan jalan jam lak dah kat highway LDP berhampiran ngan Stadium Bukit Jalil.......adoiiiiii dah ler nak cepat.......sib baik takder kemalangan jiwa.....polis pun cepat sampai kawal lalulintas......kalau tak makin jem ler kat situ......seperti biasa ler orang Malaysia pantang ada excident confirm nak slow kete nak tengok excident termasuk ler aku hahahahahaha......cakap orang lak ek hehehehe yer lah kan aku pun ORANG MALAYSIA gak hahahahaha.......apa-apa pun THANK YOU buat abang-abang POLIS yang tolong kawal lalulintas.....kalau tak lagi jem wehhhhhh......THANK YOU PDRM......



1 Comments
Comments

1 comments:

salam..

saya dah antar emel. sebelum ni saya xdapat emel dari pihak anda. maafkan saya.

ni emel saya : fatin_uniklmsi@yahoo.com

saya dah antar emel ke servis_ads@yahoo.com seperti yang tertera di laman blog anda..

jika pihak admin tak menerima emel saya, boleh hubungi saya di facebook. search emel fatin_uniklmsi@yahoo.com.

terima kasih kerana beritahu :) kalau tak dapat, boleh hubungi saya melalui facebook. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More