TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Wednesday 6 July 2011

Akhirnyaaaaa......Dapat Gak Aku Tengok Transformer 3

Perghhhhhh!!!!! mabeles citer Transformer 3.......akhirnya aku beli gak tiket semalam tengok show midnite 11:50pm kat TGV Mines.......aku cuba nak dapat tiket awal sebelum kul 10 malam tapi semua feveret seat yang aku nak dah fully booked.......apa lagi terpaksa ler aku tengok gak waktu midnite..........

Walaupun citer nie merapu tahap gaban.....aku tetap enjoy ngan citer nie.......dari 5 Star aku bagi 4 Star (****) dah ler.......hanya aku tak puas hati naper ler tak tembak awal-awal salah satu capsule generator tu ek........adoiiiiii......kalau tembak awal-awal abih cepat sikit citer nie hahahahaha.......leh save 30 minit kot hahahaha........apa-apa pun aku enjoy......


kalau korang nak tengok ler ajak kawan-kawan ker, anak-anak ker, awekz-awekz ker, isteri-isteri ker sapa-sapa jer lah memang terbaikkkkk!!!!!......bak kata Shuaib Sepah "Baik Punyerrrrr!!!!"...........aku suka part awal-awal macam mana director citer nie leh terpikir nak manipulate sejarah Apollo 11 landing kat atas bulan atas misi nak tengok objek yang terhempas kat sana........memang terbaik cara manipulasi yang diorang bikin.......power sehhhhh

3 Comments
Comments

3 comments:

ipa pon dh tgok.. 3d punye. syok wooo!! hehe

huhhuhu...smpai skrg xdpt tgk lg...stdy kt ngri xdak wayang...xleh tgk..uuwwwaaa....:'(

fullamak... belum dapat tengok la~.. huhuhu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More