TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Monday 26 September 2011

Kereta Kentut Berapi Di Karnival Usahawan Desa 2011

Salam 1Malaysia semua. Banyak betul jemputan kenduri kawin dan majlis rumah terbuka seminggu dua nie. Syok gak sekali sekala layan jemputan nie. Leh makan free doh hehehehe.

Semalam aku ngan wife ada jemputan majlis kenduri kawin di Dewan Seri Siantan Perbadanan Putra Jaya. Anak kawan wife aku kawin. Majlis agak menarik. Susun atur superb. Ada duit apa-apa pun leh buat hehehehe.


Tak jauh dari dewan tu ada Karnival Usahawan Desa 2011. So aku ngan wife berkesempatan jalan-jalan kat sana lepas selesai hadiri majlis kenduri kawin. Dah kenyang telan Nasi Daging yang superb so dah bertambah kalori dalam badan aku hahahaaha apa lagi kena banyak exercise ler lepas nie.

Salah satunyer cara nak kurangkan kalori dan lemak dari badan kena ler jalan-jalan kat Karnival Usahawan Desa hehehehe. Ceh!!! Alasan jer tu hehehehe sebenarnya memang nak pusing-pusing tengok apa yang ada kat situ. 

Banyak-banyak persembahan aku suka 1 part masa kat Karnival Usahawan Desa tu. Show KERETA KENTUT BERAPI hahahaha. Seriusssss aku tak tipu doh. Memang kereta kat situ leh KENTUT KELUAR API. Tak caya korang tengok video aku amik kat bawah nie khas untuk korang semua. SUPERBBB!!!! Secara keseluruhan Karnival Usahawan Desa agak menarik leh dianjurkan lagi next year.

VIDEO KERETA KENTUT BERAPI





2 Comments
Comments

2 comments:

mak aii.. tanjat boboi.. huhu

Kentut ko panggil nie... Macam Api Neraka jer.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More