TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday 14 October 2011

Kepala Budak Hampir Dipotong

Inilah akibat nyer bila dah hyperaktif hehehehe. Teringat masa zaman aku budak-budak dulu. Sama kes jadi kat adik aku. Akibat kepala dah terselit celah meja make up arwah Opah aku terpaksa jadi Rambo hahahahaha. Dengan sebelah parang sebelah tangan hancur terus meja make up mak aku dikejekan demi nak menyelamatkan cucunya yang dicintai hahahaha. Tak leh blah kalau diingatkan balik kisah dulu-dulu. Yang syoknyer adik aku relax jer sama macam adik yang tersepit kat kerusi tu hehehehe. Aku lak masa tu siap pasang kipas lagi kat depan adik aku sebab tengok dia dah berpeluh-peluh hahahahaha. Apa-apa pun korang layan jer lah video nie ek. Sebelum tu aku nak gelak puas-puas kerana mengenangkan kisah dulu-dulu HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

1 Comments
Comments

1 comments:

lahaulawala camne dye boleyh msukkan kepale dye uh hehehe
kelakar jerk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More