TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Sunday 11 January 2015

Murahnya Maruah Anak Remaja Wanita Melayu Kerana K-Pop


Video Ihan Sukan Star TV

Jahanammmm!!!!! Demmmmmm!!!!.....

Nak cakap macam mana sekarang nie???? Nak salahkan SIAPA???? Mak bapak atau wanita remaja atau penganjur????

Bab nie aku tolak 100% kesilapan diletakkan pada mak bapak budak-budak nie......aku dengan pasti yakin sepasti-pastinya mak bapak budak-budak nie dah bagi didikan agama yang terbaik untuk anak gadis depa.....

Dalam hal nie 100% aku salahkan pihak penganjur yang tak sensitif dengan moral dan maruah nilai keagamaan anak-anak gadis Melayu beragama Islam.....dan lagi 100% lagi aku letakkan kesalahan nie pada anak-anak gadis nie disebabkan K-POP 'CORN' semua boleh jalan....agama leh letak kat dalam tong sampah sat kerana mamat K-POP 'CORN'....

Kalau aku jadi mak bapak budak-budak nie aku saman terus pihak penganjur sebab gagal menjadi penganjur yang tahu adat resam orang Melayu dan Islam di Malaysia.....

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More