TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday 11 November 2011

Chef Wan Tegur Chef Riz - Aku Tabik Spring Dengan Chef Wan


Rasanya semua orang dah tahu pasal isu resume Chef Riz dalam Master Chef. Pada aku Chef Riz perlu mohon maaf sekiranya kesilapan maklumat itu berpunca dari dia sendiri. Malu seh kalau saja buat profile macam tu. 

Tapi aku betul-betul respek ngan Chef Wan sebagai bapa pada Chef Riz, dia sendiri buat teguran keras pada anaknya. Bukan mudah nak jumpa seorang bapa yang terkenal macam Chef Wan buat teguran terbuka macam tu.


Walaupun pedih kata-kata dan teguran Chef Wan tu, anak dia Chef Riz wajib patuh dengan teguran tersebut. Bapa dia bukan Chef biasa. Bukan calang-calang Chef seh!!!! Bapa dia seorang Celebrity Chef yang terkenal bukan saja kat Malaysia malah luar negara pun orang kenal.


Jangan kerana masalah profile nie orang akan COP Chef Riz nie sebagai PENIPU lak dah  ler. Naya jer. Bukan takat nama Chef Riz jer diheret nama bapa dia sekali pun kena tempias. Kesian ooooo.

Pada Chef Wan satu jer ayat yang boleh aku cakap pada dia "SUPERB!!!!!" Chef Wan memang seorang yang prihatin dan bertanggungjawab dalam hal nie. GO CHEF WAN!!!!

Korang leh tengok screenshot komen Chef Wan kat bawah nie. Aku amik dari Facebook Fanpage Chef Wan.


2 Comments
Comments

2 comments:

saya baru tahu pasal isu ni.
thanks for sharing.

respek ngan chef wan. dia menegur sesapa pun walaupun pedih, tapi berasas. Kalau dia buleh tegur org lain pedas-pedas, apasal lak dia takleh tegur anak dia kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More