TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Thursday 14 July 2011

Semakan kemasukan PLKN SMS dan Online


Naper ler zaman aku takder program mcm nie ek.....kalau ada dulu nak gak aku ikut......aku ngatkan adik aku yang last sekali nie dapat ler PLKN kali nie......memandangkan sorang pun dari adik beradik aku tak dapat join PLKN.....dulu ngatkan salah sorang dari adik-adik aku akan dapat  yang nombor 5 (Kimi) atau 6 (Daniel).......nampaknyer takder rezeki dari keluarga aku join PLKN huhuhuhu.......buat adik-adik yang dapat panggilan PLKN tahniah diucapkan......jangan risau nak join......program nie bagus untuk adik-adik semua......adik-adik & ibu bapa leh check semakan PLKN.......semoga ibu bapa dapat berikan sokongan pada anak-anak untuk join program nie.......

Semakan PLKN secara SMS

Semak Status : Taip PLKN SEMAK [No Kad Pengenalan] dan hantar ke 15888

Semak Kem Latihan : Taip PLKN KEM [No Kad Pengenalan] dan hantaar ke 15888

Setiap SMS dikena bayaran RM0.35

Semakan PLKN secara Online

1. Layari website PLKN

2. Masukan No Kad Pengenalan di kotak kanan yang tertulis Semak Pelatih Terpilih.

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More