TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday 30 September 2011

"Mana Tajaan RM12 Juta" Chef Wan Pertikaikan Majlis Persandingan Gah Norman Hakim Dan Memey Suhaiza


Aku dah agak pasti akan ada celebrity tanah air yang akan pertikaikan majlis persandingan gah abad ini seperti mana yang digembar-gemburkan di dada akhbar tempatan. Tak sangka lak Chef Wan yang bantai hehehehehe.

Aku pun tak paham kat mana hebatnyer majlis persandingan Norman Hakim dan Memey Suhaiza nie. Nampak tak gah langsung kalau nak dibandingkan dengan majlis pengantin lain. Ada betul gak cakap Chef Wan. Publisiti bagai nak rak tapi lain lak jadinyer. Sekarang nie dah jadi bahan lawak di abad ini lak dah hehehehe. Memang lawak doh!!!

Maybe perkara ini boleh dijadikan ikhtibar pada artis-artis lain supaya jangan cakap berdekah-dekah. Jangan nak act lebih sangat dah ler. Nanti buat orang menyampah. Silap-silap leh jadi bahan lawak abad nie hehehehe. Naya doh!!!!

Ramai yang dah komen pasal wedding yang gah nie. Banyak-banyak komen aku suka komen yang nie hehehehe.


Ada betul gak ngan komen blogger nie kan. Aku amik dari blog BeautifulNara. "Lagi lawa dan sopan baju pengantin Kate Middleton" hehehehe. Yang pasti isu nie akan jadi bahan lawak paling panas abad nie hehehehe.

Apa-apa pun sama-sama lah kita semua doakan semoga ikatan perkahwinan Norman Hakim dan Memey Suhaiza akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Amin

image
image
image



SUMBER

1 Comments
Comments

1 comments:

http://wanwidget.com/
mcm mcm skrg, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More