TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Thursday 1 September 2011

Pendedahan Eksklusif: Akhirnya Identiti Mak cik Sitt-Alwuzara Terbongkar????


Korang masih ngat lagi pasal isu Makcik Hajjah Sitt Alwuzara yang kecoh tempoh hari. Aku pasti korang masih ingat dan masih hangin ngan Makcik Hajjah Sitt Alwuzara kan.

Tadi aku dapat email dari sorang kawan pasal pendedahan akhir yang berjaya dilakukan oleh kumpulan GAYSEC , KID CSI TEAM dan ANONYMOUS. 

Kali siap dengan pelbagai detail yang didedahkan oleh kumpulan GAYSEC , KID CSI TEAM dan ANONYMOUS. Korang leh tengok kat bawah nie yer. Sebelum tu korang leh tengok gak kat FACEBOOK.

Korang disarankan untuk sertai petisyen di www.petitionbuzz.com bagi menyekat segala aktiviti berkaitan dengan Makcik Hajjah Sitt Alwuzara. Aku juga berharap Makcik Hajjah Sitt Alwuzara dapat dihadapkan ke muka pengadilan secepat yang mungkin supaya dijadikan pengajaran pada mereka yang cuba menghina Islam.


Gambar perempuan kat atas dan bawah nie dikatakan Makcik Hajjah Sitt Alwuzara yang sebenarnya. Nama Makcik Hajjah Sitt Alwuzara yang dimaksudkan adalah ADLIN BT ABDUL JALIL atau nama samaran di facebook LYNDA JOY.





4 Comments
Comments

4 comments:

erm.. dah baca kat gaysec punya.. memang jahat r natang ni

memang macam haram diaorang yang suka menghina agama orang lain....yang peliknya Islam selalu jadi sasaran....

Orng yg x tahu nak bersyukur mmg la cam tu...nnti Allah ambik apa yg dia ada..bru dia tahu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More