TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday 2 September 2011

Percaya Hantu Tak???


Korang percaya hantu tak????

Gambar nie aku dapat dari email yang dihantar oleh kawan aku. First tengok tak perasan lak. Dua kali tengok macam ada gambar orang dibelakang budak nie. Gambar agak kabur. Kawan aku cakap budak nie amik gambar masa nak makan kat Bandar Baharu Serdang, Kedah. Dekat ngan kampung halaman aku Parit Buntar. 


So macam mana korang percaya hantu tak????

Sebelum nie budak nie penah cakap dia selalu rasa sakit kat bahagian bahu sebelah kiri. Padan ler. Maybe hantu nie bergayut kot kat bahu dia hehehehe. 

Apa pandangan korang? Adakah benar itu hantu atau sekadar photoshop?

Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri??????

15 Comments
Comments

15 comments:

photoshop kot.. haha..
sebab rambut hantu tu.. skali dgan baju awek tu.. haha..entah la..
layan je..

memang photoshop pun hehehehehe....aku rasa ler...

ntah ler nak caye ker x nak sebab belom jumpa face 2 face.. kalo dar jumper baru ler bley caye keh3.. :P btw cuakkk gakkk,, gggggrrr keh3.. ;)

photoshop

pernah buat satu gambar hantu sampai orang percaya sedangkan hantu tu photoshop jer ( :

btw , gambar yang dekat atas tu , ada application dia

ala photoshop je tuh...mustahil la...

"no komen r..cuak gk aqu ngok gmbr tu..serm..xksh r photoshop kew x..yg pnting hntu tu..hehe..lriiiiiii..

"lriiii..ad hntu..hehe..serm r pic tu..

mcm tipu je pic tu.sbb aku xcayer pd hantu...ehehe :p
Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin dan Salam Kemerdekaan :)

tipu ni...ni pkai software camera 360...phone android..haha

photoshop!!
xreal...
member aku pnh tertangkap gambar antu...
xde trasparent2nya.. sebijik jelas...
tgk konfem na pitam la..

(aku percaya sbb aku ade masa tu n lepas tangkap gambar check balik, jelas nmpk...)

gambar hantu tu bertindih ngn gambar pompuan tu...so photoshop...kalau real...bole ke camera nak wat camtu...lom ada lg transparent nyer camera...kalau tak..aku pon nak amek gmbar org...hahaha

nampak sangat photoshop. . :p

aku percaya sebab aku pernah kena bende yg sama
damn nyer hantu..abes badan aku kena bintik2..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More