TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Thursday 29 September 2011

Video Klip Undilah.....Jangan Tidur!!! - Namewee, Afdlin Shauki dan Kuli Pete Teo


Terus terang aku cakap aku suka video klip UNDILAH yang dibuat oleh Namewee, Afdlin Shauki dan Kuli Pete Teo nie. Ada banyak maksud tersurat dan tersirat dan video klip nie. 

Hanya satu jer aku tak berkenan dalam video klip nie. Pada pandangan aku video nie nampak agak bias pada pihak tertentu. Rasanya tak perlu dibangkitkan dengan isu "negara ini banyak masalah". Negara mana dalam dunia nie aman dan takder masalah. Cer citer cer citer sat kat aku. Bagi contoh yang sentiasa aman sentosa tanpa masalah?

Motif video klip dah cun melecun ajak orang ramai yang cukup umur untuk mengundi dalam pilihanraya akan datang. Bila ada isu bias nie nampak agak kurang sesuai. Yang pasti ada pihak yang akan terkesan dengan isu "negara ini banyak masalah"??? Confirm pihak kerajaan sediada akan terasa dalam video klip nie. 

So pada aku ada motif tersirat dalam video klip nie sebenarnya yang akan memihak pada pihak pembangkang. Apa-apa pun UNDI korang semua amat diperlukan dalam pilihanraya akan datang. Yang dah cukup umur tu pandai-pandai ler mendaftarkan. Jangan disia-siakan undi korang semua. Buatlah keputusan yang bijak apabila memilih kerajaan pada masa akan datang.

Selamat mengundi semua.

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More