TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Thursday 20 October 2011

Bila Dah Demam


Assalamualaikum wbt dan salam 1Malaysia. Dah beberapa hari nie aku jarang-jarang update blog nie. Rasa malas yang amat sangat nak update blog. Bukan apa nie masuk hari nie dah 3 hari aku demam agak teruk. Dah lama sebenarnya aku tak demam weh hehehehe. Selalunya kalau aku kena demam confirm teruk macam sekarang nie. 

Habis deria makan aku out hehehe. Makan apa-apa pun semua nyer takder rasa. Payau jer mulut. Alhamdullilah sekarang nie demam pun dah makin kebah. Harap aku cepat sembuh hehehehe. Banyak keje-keje lain tertangguh yang perlu aku selesaikan.

Kalau korang rasa nak demam ke cepat-cepat gi ke klinik amik ubat. Jangan tangguh-tangguh lagi yer. Sekarang nie macam-macam penyakit ada dowh. Persekitaran rumah pun kena rajin-rajin tengok gak yer. Mana tahu nyamuk aedes dah bersarang ker lagi naya ooooo. Tak pasal-pasal kena denggi lagi parah. 

Oklah aku nak rehat jap. 

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More