TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday 11 October 2011

TM Really Suck!!!! Cukai 6% Kepada Pelanggan Unifi Dan Streamyx Mulai 2012


Salam 1Malaysia. Sebelum tu aku nak ucapkan tahniah pada TM sebab akan kenakan cukai perkhidmatan 6% kepada pelanggan UNIFI dan Streamyx bermula 1 Jan 2012. 

TM REALLY SUCK!!!!!

Mula-mulanya aku taknak percaya tapi bila dah confirm melalui perbualan telefon dengan khidmat pelanggan TM baru aku yakin. Tak abih-abih nak bebankan rakyat ler diaorang nie. Mula-mula ngan cukai 6% oleh TELCO sekarang nie dah berjangkit kat TM pulak dah. UNIFI dan Streamyx pun terkena.

TM REALLY SUCK!!!!!

Adoiiiii!!!! cukup-cukup ler weh nak kenakan caj itu ini pada pengguna dan pelanggan. Tak leh ke korang absorb jer 6% tu. Kalau korang tak caya korang dengar perbualan kat bawah nie.


Harap pihak TM boleh perjelaskan pasal isu nie. Kalau betul-betul terlaksana cukai 6% nie memang macam haram ler TM nie. 

TM REALLY SUCK!!!!!

Aku dah laporan isu nie pada pihak PPIM untuk ambil tindakan lanjut. Harap perkara ini dapat diselesaikan.

3 Comments
Comments

3 comments:

baguslah tu, aku pun nak buat laporang jugaklah. Sesuka hati besar dia jer nak naikkan 6% tu, sebelum ni takde la. Padahal sebelum sememangnya ada 5% cukai perkhidmatan, jadi kalo nak naik pun 1% jer la kan, tak gitu?

tanyale kt kerajaan... kerajaan yg luluskan untuk menjana pendapatan negara.. budget 2011

toya la...org kerjaan jgk untung dpt kenaikkan..kerja swasta, tampung kenaikkan barang hasil kenaikkan gaji kerajaan..mmg bgs..1 msia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More