TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday 18 April 2014

Kenapa Aku Buat Bisnes?????

Kenapa aku minat bisnes dan jauh tersasar n lari dari kerjaya sebagai sorang engineer n hampir nak jadi pilot dulu?????? pada aku bisnes nie cabaran dia lagi dasat dari semua kerjaya sbb kita kena usaha dari setiap apa yang kita ada untuk berjaya.....mana tau satu hari nanti aku leh ada airline company sendiri ada kapal terbang sendiri leh terbang suka hati aku la mana aku nak pi hohohoho.......mmg betoi orang ckp bisnes bukan mudah....salah percaturan leh tergolek dog....macam tu nak kena main chess la kot hahahaha.....

lagi pun amik kira sunnah Nabi Muhammad SAW....9 pintu rezeki datangnya dari bisnes......semoga diberikan kekuatan fizikal dan mental untuk terus kekal dalam bidang bisnes walaupun main bullduz ja tanpa mentor....

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More