TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday 5 July 2011

Adoiiii Kontroversi KFC Lagi......Apa Nak Jadi Nie......

Adoiyaiiiiii!!!!! Tak abih-abih lagi kontroversi KFC nie........aku rasa elok ler KFC nie perbetulkan balik prosedur diaorang.......tak mustahil lepeh nie akan kuar lebih banyak lagi siri video macam nie kat youtube........KFC kena lebih serius sekarang nie........apa nak jadi ler wehhhhhhh........baru jer pihak KFC keluarkan kenyataan rasmi LEH KLIK SINI.......nie kuar lagi video kontroversi.......nak salahkan sapa sekarang nie???????.......sebagai pengguna dan pelanggan kita berhak tahu apakah langkah yang akan diambil oleh pihak KFC.........jangan lak pihak KFC nak salahkan blogger dah ler......ngat blogger kat luar sana suka sangat ker nak sensasikan benda macam nie........so apa pandangan korang semua......


14 Comments
Comments

14 comments:

hadoi~ walaupu aku ni bekas pkerja kfc, aku tetap malu ngan sikaf staff2 ni

hajat ku tak kesampaian~
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/my-story-hasrat-tak-kesampaian.html

"astarfirullahalazim!" tak tahu dah nak kata apa.
Dorang ni tak ada perasaan ke? Rezeki tak berkat.

sungguh aku x akan mkn kfc lagi.....

video dah kena remove le tu.....

KFC ada hantar notis Cease & Decease ke?

hey ain singgah sini .
nak mintk tlg cument entry ni leh ?

http://zurain93.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

tq .

alaaa,.dh kne remove,..bru nk tgk yg u pomote,.haishh,.

lorh...baru nak tgk video..dah tak boleh tgk dahhh..

hek elen... bg broken link n video yg dah xde. ape ni bro?

apa leh buat......dah terlambat.....kalau ada nanti aku up balik......yang mana dah tgk semalam nampak ler hehehehe

x ade dah ! korang yg dah tgk, cite r, x kn nk kepam sgsorang kot ! huhu

d kfc xada cctv kalau kt area kitchen..pihak kfc patut ambil serious hal ni..sy bekas manager kfc pn turut rasa malu dengan hal ini..pihak kfc walau d mana mereka berada di seluruh malaysia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More