TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Sunday 10 July 2011

Betul Ke Polis Malaysia Maha Zalim?????

Tadi tengah blogwalking aku terjumpa satu entry post yang agak menarik.....Betul Ke Polis Malaysia Maha Zalim????? Bagi aku kalau Polis Malaysia Maha Zalim rasanya takder kot "kebebasan" macam yang digambarkan seperti kat bawah nie.......

Makan minum disediakan

Kemudahan berwuduk juga tidak ketinggalan

Siap leh dapat rawatan lagi tuuuuuu......

Ala Buffet tuuuu......sedapnyer....nyum!!! nyum!!!

Ruangan Solat yang selesa

 Tanpa prejudis.....



Dilayan cukup baik oleh pihak berkuasa

Bayangkan kalau penguatkuasa macam Polis berlembut jer nak handle sesuatu kes......lemah gemalai macam Heliza macam Siti Nurhaliza macam "Nora Elena"????? Agak-agaknyer orang akan takut ker?????? Silap-silap haribulan lain lak jadi nyer......kena titik keliling weh.....bagi kes-kes tertentu penguatkuasa seperti Polis perlu gunakan sedikit kekerasan untuk membanteras atau menghalang sesuatu perkara dari terus jadi lebih teruk dan buruk......nie adalah pandangan aku.......so apa pandangan korang yer??????? nak gak aku tahu.......

5 Comments
Comments

5 comments:

betul2.. ada ruang untuk jadikan pesalah jauhi kezaliman pd diri sendiri..

Hukuman yang zalim hanya pada yang terlalu bersalah besar :)

namun x di nafikan la kan, ada juga SEGELINTIR yang zalim. sama je dorang pun, dalam kelompok besar mesti ada yg terpesong :D .tp bukan semua la :)

p.s : camne dpt pic ni? polis ke banduan haha gurau je :D

@Shah Blogger: gambar nie aku amik dari blog lain....banyak blog yang letak gambar nie....

cuba compare dengan gambar polis tengah sembur water canon dengan tear gas pulak.. lepas tu tunjuk yg polis tengah belasah orang.. lepas tu baru tanya balik..zalim ke tidak polis malaysia..

kenapa polis zalim? kena tanya diri sendiri dulu...org bodoh je yg pegi bersih tue?

@Anonymous 11/7/2011-21:53

tak tau pulak aku dalam Islam ada alasan untuk berlaku zalim.

@Dezaman

Saya sedekah kat anda RM25 tak bermakna saya dihalalkan untuk tipu duit anda RM2000. Cuba fikir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More