TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Sunday 10 July 2011

Oven Oh Oven

Sebenarnya aku dah lama nak buat entry pasal nie hehehehe biasa ler suka tangguh dari hari ke sehari hahahaha......so hari nie aku buat ler entry nie sebab jap tadi wife aku ngan adik ipar aku tengah bertungkus lumus kat dapur buat cookies ngan roti "benggali" hehehehe.....tak pasal-pasal "benggali" lak dapat nama ek......


Oven nie aku beli dah dekat 2 minggu......so hari nie wife aku rasmikan oven tu.....kesian aku tengok dok guna oven "cinonet" kat dapur tu......so gie survey kat Seng Heng Bangi......malas dah nak survey kat tempat lain......so terus sambar jer hehehehe.......harga bagi aku reasonable ler......leh guna untuk long term.....mak aku sendiri pun ada sebijik oven jenis nie.......so nampak gayanyer lepas nie aku kena makan cookies ngan roti jer le kat umah hahahahaha.......jap lagi aku update cookies ngan roti "benggali" yang diorang buat tu yer.......


Kiranya tahun nie rumah aku penuh ngan kuih raya ler nampaknyer hehehehehe.......tak payah nak beli dah......selamat duit aku hahahahaha......nie jap lagi ada aku kena membebel nie sebab buat entry nie kekekekeke........jangan marah yer my lovely wife.......

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More