TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Thursday 25 August 2011

Gosip: Dr. Rozmey Bakal Beli Real Madrid FC?

Berita panas!!!! Tadi tengah jalan-jalan kat forum terjumpa berita panas nie. Perghhhhhh!!!! Dr. Rozmey nak beli Real Madrid FC tu wehhhhhh. Walah weh banyak duit dia ek. Kalau korang tak percaya?? Tengok berita kat bawah nih yang dipetik dari laman web ESPN.



Berikut petikan berita tersebut:
“ahli perniagaan kosmetik terkenal telah mengadakan perjumpaan dengan alfredo di stefano dan juga Florentino Perez pemilik kelab terkaya real madrid untuk mengambil alih kelab tersebut pada bulan hadapan…banyak perubahan dijangka akan berlaku berikutan penukaran pemilik kelab antaranya jurulatih Jose Mourinho akan digantikan dengan jurulatih Malaysia, K.Raja Gobal.”
Hehehehehehe korang jangan marah kat aku lak ek. Sebab aku pun terkono hahahahaha. 

Kesian ngan Dr. Rozmey jadi bahan lawak lak sejak dua menjak nie. Maybe orang masih lagi hangin ngan dia kot pasal kontroversi citer Dua Alam. Bagi aku tak mustahil Dr. Rozmey boleh berjaya dalam dunia perfileman macam Uncle David Teoh, Datuk Yusof Haslam dan lain-lain lagi. 

Hanya satu perkara jer dia perlu belajar. Jangan terlalu angkuh, sombong dan terlalu mendabik dada. Sapa yang rugi???? Dia gak yang rugi kan. 

Sebenarnya dia sendiri yang create api kemarahan dan kebencian melalui statement yang dikeluarkan seolah-olah menampakkan filem dia ler yang terbaik di abad nie. Promo tahap melampau tak hengat. Harap dia belajar dari sejarah lalu.

Insyallah kalau dia belajar dari kesilapan silam pasti lepas nie dia akan naik balik. Leh duduk semeja ngan producer terkenal. Baru ler sama taraf. Good Luck Dr. Rozmey


SUMBER

6 Comments
Comments

6 comments:

hahahah..kesian dia.
sebelum ni ada khabar dia nak ajak pamela anderson berlakon.
entah betol atau tidak.

bodoh r..tengok tajuk pun aku dah tahu.. haha..bang..banag..boom..
keciam kat dr dia....

tak kire!!aku nak cite dr.rozmey gak!!hahaha

hehhehe hampeh terkejut gue...ingatkan betul.... (^-^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More