TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday 19 August 2011

Keputusan Pool Bekas Perdana Menteri Malaysia Yang Paling Hensem?

Salam Ramadhan dan salam 1Dunia semua. Alhamdulillah hari nie dah masuk hari ke 19 kita semua berpuasa kan. Tak sedar rasanya masa cepat berlalu. Tak lama lagi dah nak raya.

Sebelum tu aku nak ucapakan terima kasih pada korang semua yang sudi vote poll yang aku buat sebelum nie. Korang masih ingat lagi tak entry aku sebelum nie
Gambar Kad Pengenalan Sebenar Bekas Perdana Menteri Malaysia. Aku ada buat poll khas pasal nie. Antara Semua Bekas Perdana Menteri Malaysia Siapa Yang Paling Hensem? 
 
 
So hari nie aku siarkan keputusan poll untuk korang semua. Rata-rata ramai visitor Dezaman Cottage memilih Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad sebagai Bekas Perdana Menteri Malaysia Yang Paling Hensem.
 

Memang ternyata Tun Dr Mahathir hensem orang nyer. Tak caya korang tengok wajah Tun Dr Mahathir tak nampak macam orang umur 80 lebih kan. Salah satu rahsia yang penah beliau kongsi ngan aku secara personally adalah jaga tabiat makan dan sentiasa bersenam.

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More