TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday 19 August 2011

Rozita Che Wan "Imej Bertudung Ini Akan Membataskan Karakter Dan Watak"????

Perghhhhhh biar betik Rozita Che Wan punya statement nie. Adoiyaiiiii!!!! Pelik aku ngan golongan artis nie. Tapi tak semua ler macam tu kan. Ada yang betul-betul menjaga etika berpakaian dan statement pun takder ler melalut sangat. Sedih siot bila aku baca statement yang Rozita Che Wan. Korang baca ler sendiri ek.
"Memang saya teringin untuk bertudung. Cuma memandangkan saya sudah terikat dengan beberapa komitmen lakonan, imej bertudung ini akan membataskan karakter dan watak yang saya lakonkan pula. Insya-Allah saya akan bertudung selepas berkahwin nanti. Masalahnya, masih tiada calon suami."
Dalam hal nie aku setuju ngan statement Abang Nara.

"Kadang-kadang tak boleh salahkan artis yang terpaksa menjawap mengenai isu tudung. Dan tak boleh juga salahkan wartawan yang curious nak tahu sama ada artis-artis sudah bertukar imej. Kesimpulannya, kalau boleh, janganlah tanya bab-bab tudung nie. Makin lama makin pelik jawapan yang keluar dari mulut para artis."
Aku mohon maaf kalau ada yang terasa. Jangan dijadikan digadaikan hal agama kerana karier.

SUMBER : MSTAR

9 Comments
Comments

9 comments:

biase la tu artis kann.......

hahahaha, habis kalau sampai da kerepot nnti tak kawen gak, tak pakai la yek tudung tu? ngaaa

ish ish ish... nak bertudung pun kena tunggu lepas kahwin jugak ke? O.o

macam2 hal... dorang ni pandang suruhan Allah ni main2 je kan...

ala artis, hipokrit je semua..kata nak pakai tudung la apa semua tapi nawaitu x ikhlas ponn nak pakai..

"huhu..cian dy kn..artis bese r..ckp jew pndy..tp lw xkwen cmne..??

"ok r jwpn dy tu..huhu..artis kn..xyh nk plik ler..

Klu tk kawin lagi ajal dah sampai ? Menjawab lahhh hahaha bengong nate beruk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More