TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Wednesday 27 July 2011

Betul Ke Khairul Fahmi a.k.a Apek Ada Hubungan Dengan Awek Lain?????

Adoiyaiiiiiii......tak tahu le kesahihan citer nie....hanya Allah, Apek dan sipolan-sipolan berkenaan jer tahu kebenarannyer.....aku dapat info nie dari blog Beautifulnara masa tengah search kat google pasal Khairul Fahmi a.k.a Apek.....tup tup aku jumpa pasal nie kat blog tu......adoiyaiiiiii

Harap berita nie tak benar dan hanya spekulasi.....memandangkan Apek adalah penjaga gol harapan Malaysia.....takut kang kerana gosip-gosip liar macam nie boleh down performance Apek pada masa akan datang.......sapa yang rugi????? Dah tentu skuad Harimau Malaya yang akan terima tempias dan akibatnyer nanti sebab tonggak benteng akhir ada masalah leh kacau keseluruhan game wehhhhh!!!!

Tah ler yer.....maybe betul gak ler kot macam orang selalu cakap "bila dah jadi glamour nie mula lupa diri".....betul ke statement nie ek.....aku harap Apek tak macam tu......aku hanya mampu pesan pada Apek tu pun kalau dia baca kat blog banggang nie la hahahahaha..... "Jangan disia-siakan usia muda dan bakat yang dah Allah berikan pada bro......bro ada potensi untuk terus maju lebih jauh dalam dunia bola sepak.....teruskan usaha bersungguh-sungguh pasti kejayaan milik bro".

Nasihat yang aku leh bagi pada tunangan Apek si Jejari Runcing......"Harap bersabar kuatkan iman dan terus tingkatkan semangat.....jangan rasa takut menghadapi dugaan yang mendatang.....teruskan juga  usaha untuk support Apek dan berikan nasihat membina pada dia......insyallah Allah akan bersama-sama orang yang bersabar dengan dugaanNya".

Disclaimer: Kebenaran cerita ini tidak dapat diketahui kesahihannya 100%. Info diambil daripada forum Cari dan forum Aper

Benar atau tidak wanita di atas benar-benar mempunyai hubungan dengan Khairul Fahmi tidak dapat disahkan. Ini adalah info daripada sumber-sumber yang dimaklumkan di atas. Berdasarkan luahan Facebook Jejari Runcing di bawah, nampak memang benar hubungan mereka berdua ada isu tersendiri.

Lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.


2 Comments
Comments

2 comments:

betul ke ni? kalau la betul, ntah la ape nak cakap. manusia memang mudah lupa diri..

mybe dua2 muda fikiran masing2 belum matang!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More