TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Wednesday 27 July 2011

Malaysia vs Singapore - Bukit Jalil !!!!!!!! Aku Datang Esok......GO MALAYSIA!!!!! Tiket Dah Abih Daaaa


Semalam aku dah amik tiket untuk game Malaysia vs Singapore Khamis nie kat Stadium Nasional Bukit Jalil......sib baik aku beli kat tiket secara online......kalau aku beli terus kat stadium confirm aku kecewa heheehehe.....tak sabar sehhhh nak tengok Skuad Harimau Malaya baham Skuad Singa Tiruan hehehehehe......peduli apa aku ngan Singa Tiruan.....betul per player diaorang ramai tiruan....apa barang amik player import main untuk national team!!!! Kalau berani turun semua player tempatan ler wehhhh!!!!


Perghhhhh bukan main provokasi lagi aku nie ek hahahaha......semangat nieeeee.....mana leh tahan wehhhh dan lama aku tunggu saat kegemilangan macam nie......last sekali masa era SUPER MOKH.....semoha semangat kegemilangan nie akan berkekalan selamanya dalam sanubari semua player......

Semalam masa beli tiket kecoh kat kaunter Stadium Bukit Jalil......ramai tak puas hati sebab tak dapat beli tiket hehehehe sib baik aku dah beli secara online.....dengar lak tadi 85,000 tiket dah clear licin....dasat tu....apa-apa pun aku dah selamat beli tiket hahahaha.......Bukit Jalillllll!!!!!! Aku Datang Esokkkk......GO MALAYSIA!!!!!

Aku ada amik beberapa shots gambar kat stadium masa beli tiket khas untuk korang semua......so korang layan jer lah yer......





Wartawan Astro Awani interview salah sorang penyokong Malaysia yang gagal untuk dapatkan tiket.....



0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More