TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Sunday 17 July 2011

Sepetang Di Stadium Bukit Jalil - Liverpool vs Malaysia

 MALAYSIA (3) vs (6) LIVERPOOL

Gol Malaysia - Safiq Rahim (minit ke-42), Mohd Safee Mohd Sali (79 & 81).

Gol Liverpool: Charlie Adam (26)), David Ngoc (57 & 58), Maxi Rodriguez (74 & 90), Dirt Kuyt (93).
Hari nie aku join Fan Malaysia untuk sokong Malaysia lawan team Liverpool hehehehe.....sebenarnya aku nie peminat Manchester United so aku temankan wife, adik ngan murid wife aku layan team Liverpool lawan Malaysia.....dengan rasa semangatnya aku sokong team Malaysia walaupun Malaysia tewas di tangan Liverpool 6 - 3...........aku tetap puashati dengan kesungguhan team Harimau Malaya untuk menjaringkan gol......ye ler kan lawan Liverpool tuuuu......bukan sebarang team wehhhh......team EPL sehhhh......



Aku bangga dengan pretasi team bola sepak Harimau Malaya sekarang nie.....makin mantap, meletup, the bommmmm, makin digeruni, makin disayangi oleh penyokong Malaysia.....bagi aku tak mustahil satu hari nanti akan ada anak watan dari Malaysia akan menyarung jersi salah satu kelab ternama dalam liga EPL.....bayangkan ada anak Malaysia yang main dalam liga EPL......perghhhhh bangga siot.....

Apa-apa pun aku ucapkan setinggi tahniah buat Safiq Rahim dan Safee Sali sebab menjaringkan gol......gol jaringan Safiq Rahim memang styloooooo gua cakap luuuu.....dah macam jaring gol world cup wehhhhh......memang jaringan terbaik bagi aku......awal game nampak tak berapa best sangat tapi lepas separuh masa kedua game makin berdesuppppp......tambah lak Safee Sali lak masuk memang nampak game makin mantap......padan ler Pelita Jaya amik Safee memang terbaik dan berbaloi.....

Hanya sedikit kecewa ngan persembahan Apek penjaga gol Malaysia......sekarang nie prestasi Apek makin merudum......harap Apek dapat pebetulkan balik kat mana mistake yang selalu dia buat.......masih ada ruang lagi untuk Apek betulkan segala kesilapan.....

Kat sini aku ada amik beberapa gambar so korang layan ler erk.......GO!!!! GO!!!! GO!!!! HARIMAU MALAYA.....

Keadaan masa nak balik.......ramai siotttt......korang tengok ler sendiri.....


0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More