TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Sunday 17 July 2011

Yang Ingin Kita Lihat & Yang Tak Ingin Kita Lihat

Semalam aku ke Stadium Bukit Jalil layan game Malaysia vs Liverpool......kalau korang nak baca lanjutan citer pasal game Malaysia vs Liverpool leh klik kat sini.......so aku tak perlu ler nak citer lagi ek......dalam aku layan game nie aku juga nampak beberapa perkara yang menarik minat aku untuk dikongsi ngan korang semua kat sini......Yang Ingin Kita Lihat & Yang Tak Ingin Kita Lihat......korang layan jer le yer.....

Yang Ingin Kita Lihat
Makin hari makin terbentuk kesedaran golongan muda untuk mendekati Yang Maha Esa walaupun di mana meraka berada.......solat tetap diutamakan......aku amat tertarik dengan gambar nie......syabas anak muda!!!!

Yang Tak Ingin Kita Lihat
Adoiiiiii.......inilah mentaliti "orang kita" pergi ler mana-mana program yang melibatkan orang ramai confirm kita akan nampak perkara nie........bila ler "orang kita" nie nak berubah jadi rakyat yang berhemah dan bertimbang rasa pada alam.......adoiyaiiiii.....

4 Comments
Comments

4 comments:

haha MALAYSIA kaya dgn SAMPAH :D

biasa la tue rakyat malaysia...byk yg pandai cakap dari pandai membuat...

Alhamdulillah masih ingat solat.....tang sampah tu..salah satu nya attitude atau kemudahan tong sampah tidak mencukupi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More