TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Wednesday 17 August 2011

Kontroversi: Iklan Raya Nurul Yang Tak Kena Gaya

Astaghfirullahalazim....Tah aku pun tak tahu nak mula macam mana....nak cakap salah tak cakap lagi ler salah.....korang rasa ler Iklan Raya Nurul kat bawah nie sesuai ker idak ek?????

Bukan ler niat aku nak mengaibkan dia.....tapi!!!! korang tengok ler sendiri....kenapa ler pihak Glow & Glamour nie tak sensitif pasal cara Nurul pakai nie?????......adoiyaiiii!!! 

Aku setuju dengan apa yang Abg Nara cakap....aku amik petikan dari apa dia cakap yer....
"Sekali tengok memang dah tahu tak sesuai pakaian dan tajuk iklannya. 2 kali tengok terus geleng-geleng kepala. 3 kali tengok, terus tak tahu nak cakap apa."
Takkan nak jadi macam paper STAR lak kot.....tak penah nak sensitif pasal isu nie......kalau pakai baju kurung jer pun dah ok rasanya.....harap Glow & Glamour prihatin dalam hal nie.....korang komen ler sendiri!!!! Aku hanya mampu gelengkan kepala jer......
 
 

4 Comments
Comments

4 comments:

geleng dan terus geleng.. nk ucap salam aidilfitri dah betul,tapi cara tu yg salah.. kata org, TUJUAN TAK MENGHALALKAN CARA. wallahualam~

mmg xptot lgsg...klu laki wat mcm tu tau lak nak saman or black list bgai...tp klu pmpuan dedah sne sni xda lak nak wat pe2...alsannye sb fesyen wanita...mne ltak la jiwa dowg nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More