TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday 26 July 2011

Khas Untuk Pompuan Jer - Tips Elak Kena Rogol

Aku tengah layan forum tadi sekali jumpa satu thread nie yang menarik untuk aku kongsi ngan korang semua.....menarik gak cara tuan thread nie nak sampaikan message dalam bentuk kartun dan humors....so seperti biasa korang layan jer lah yer.....

Heh.. macam biasa entry ni untuk perempuan, jantan dengan lelaki lembut boleh ambik iktibar.. har har har..So apa cara paling betul untuk elak kena rogol? Untuk jawab soalan ni, gua kena berfikir sebagai seorang lelaki yang mahu merogol perempuan.. kalau lah gua ni perogol, apa yang membantutkan nafsu syahwat gua untuk merogol? Kalau je okeh.. grrr

Belajar silat

Hakikatnya belajar silat, karate atau menatam apa sekalipun tidak akan membantu ketika dirogol.. cuba ambik contoh ni.. hari-hari korang baca quran.. tiba-tiba suatu malam korang jumpa hantu, gua gerenti semua orang lari laju-laju.. haha.. time belajar silat boleh la yihaa yihaaa kan? jadi nasihat gua jangan belajar silat..

Dah tu? Apa cara untuk elak dirogol?

Kencing ketika dirogol
lelaki mana yang nak rogol kalau dah ada air kencing? Hancing tahu? Air kencing sendiri pun gua tak pernah pegang, inikan nak sentuh air kencing orang lain..

Simpan bulu banyak-banyak
Kalau lah gua ni seorang perogol, gua geli dengan bulu-bulu ni.. jadi, start dari sekarang, anda sebagai wanita yang takut dirogol sila lah simpan..jadi apa salahnya mencuba simpan bulu, ye dak?

Pakai Kotex setiap hari

Kalau lah gua ni perogol, gua tak nak rogol perempuan yang sedang haid.. kotor tahu kotor? Tapi, sebagai seorang lelaki, macam mana gua nak tahu beliau sedang haid ataupun beliau suci bersih???? Jawapannya mesti la gua tak tahu!!! Har har har…

Yang gua tahu kalau pakai Kotex mesti la haid.. ye dak? Jadah apa orang pakai kotex saje-saje kan? Nak tadah air kencing? Tak logik la pulak.. Jadi bila lelaki nampak kotex beliau akan assume anda datang haid.. bijak tak gua??

Dah la.. kalau lah gua ni perogol, benda-benda ni la yang membantutkan semangat gua untuk merogol.. cara ni lebih efisien, jimat, dan amat berkesan di waktu kecemasan… kalau je okeh, tak ada niat pun gua nak jadi perogol.. grrr Tapi kalau dah buat semua ni tapi dia rogol jugak nak buat macam mana ??? 
 

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More