TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday 26 July 2011

Message Amna Nafeesa Buat Umi Wardina Saffiyah

Perghhhhh bersyukur kalau dikurniakan anak sebijak dan tahu nilai iman macam anak sorang celebrity tanah air........korang nak tahu leh tengok kat bawah nie yer......aku bangga dengan cara dia mendidik anak-anaknya sampai ke tahap nie.....korang dah leh agak ker sapa celebrity tu.....kalau aku cakap korang mesti tahunyer lah......takper korang tengok sendiri kat bawah nie yer.....cehhhhh nak gempaq konon tajuk kat entry post pun orang dah tahu sapa celebrity tu kan hahahahaha.....


Aku dapatkan statement dari:-

"Wardina Safiyyah OfficialPage : Bila saya pulang ke rumah lewat dan dapat nota2 begini-saya tersenyum sendiri mengucap syukur.... Merekalah membuatkan hidup saya amat bermakna...
Barakallahufiha"

Tahniah buat Wardina Saffiyah sebab bukan jer berjaya didik anak untuk beriman pada Allah tapi dalam masa yang sama bijak, pandai menulis dan pandai speaking LONDON wehhhhh......


Agak-agaknyer korang leh ker speaking LONDON masa umor macam anak dia ek hehehehehe.....confirm anak dia takder masalah untuk PPSMI.....tahu tak apa tu PPSMI.....oklah aku bagitau kat korang yer.....PPSMI adalah Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris......so dah tahu kan hehehehehe.....oklah aku nak tido mata dah ngantuk......calo betehhh..... 

1 Comments
Comments

1 comments:

comel kan cara anak die~ :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More