TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Thursday 11 August 2011

Orang Hilang : Adik Seri Najwa Ferda Binti Hassan Telah Ditemui Oleh Polis

Assalamualaikum dan salam Ramadhan semua, korang masih ngat lagi ngan entry Mohon Bantuan Cari Orang Hilang - Dipercayai diculik (Seri Najwa Ferda Binti Hasan)???? Tadi aku dapat maklumat dari kawan aku melalui email Seri Najwa Ferda Binti Hassan dah ditemui oleh Polis. 
Alhamdullilah akhirnya adik Najwa dah diketemukan kembali pada keluarga. Aku ada menghubungi keluarga Najwa dan mereka dah mengesahkan hal nie. Aku juga ada semak di Facebook Budak Hilang ~ Tolong Sebarkan kat situ pun mengesahkan yang Najwa dah ditemui malam semalam. 

Buat masa keluarga adik Najwa masih lagi berurusan dengan pihak Polis. Dia dalam keadaan sihat dan selamat mengikut apa yang dimaklumkan oleh pakcik Najwa. Pihak diaorang masih belum boleh maklumkan secara rasmi punca masalah nie. Biar Polis uruskan hal nie dulu.

Korang leh tengok detail makluman di Facebook kat bawah nie:-


Keluarga Najwa ada mengucapkan jutaan terima kasih atas kesungguhan korang semua sebab sama-sama membantu dan menyebarkan poster Najwa - Hilang Dipercayai Diculik di blog korang semua. Semoga usaha murni korang semua akan dirahmati oleh Allah.
Diharapkan adik Seri Najwa Ferda Binti Hassan akan lebih berhati-hati lagi lepas nie. Kepada korang semua dan diri aku sendiri, aku nasihatkan sama-samalah kita jaga anak-anak kita sebaik mungkin dan sayangilah mereka sebab dalam perkataan menyayangi tu ada Asma Ul Husna Ya Rahim (Yang Maha Penyayang).

Terima kasih semua.

13 Comments
Comments

13 comments:

mcm mana jumpa tak chegrite plak...huhu

Alhamdulillah.. selamat gak jumpe. Takleh tengok budak-budak kene culik ni. Kesian sangat!

@Fiq: Keluarga Najwa masih lagi tengah sedih sebenarnya....lagi pun masih dalam siasatan polis jadi aku tak berani nak tulis apa-apa kat sini punca dia hilang....nanti keadaan dah reda family diaorang akan maklumkan.....buat masa nie itu jer maklumat yang boleh aku bagi sementara waktu nie.....

erm kesiannya...erm takot nak kelua sorang2..walaupun muka saya macam muka gengster kg pisg...hhuhu

Alhamduliah .. jumpa juga akhirnya !

www.anastasyea.com

alhamdulillah... macam2 kejadian dah berlaku pd bulan baik ni. mungkin ada hikmah yang tersembunyi, yg kita x tahu..

alhamdulillah da jumpa akhirnya kan..(^^,)

alhamdulillah.. slamat gak akhirnya..

aku tak tahu pape. aku tahu bila dia dah jumpe je. syukur.

alhamdulillah, jumpa jugak dik kita ni.. syukur sangat2.. :)

terima kasih atas maklumat dari org awam..tanpa bantuan,polis akan menghadapi kesukaran yg lebih berat utk menemui budak ni..tahniah rakyat malaysia dan PDRM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More