TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Monday 27 June 2011

Apam Dot-Dot Ler Pulak

Hari nie wife aku sibuk seharian kat dapur siapkan tempahan apam dot-dot untuk kawan-kawannya......sempat ler gak aku menyibuk sekali nak tahu resepi apam dot-dot.....hahahaha sekali tak berapa nak menjadi hasil keje tangan aku hahahaha......biasa ler tangan aku nie kalau bab untuk seni-seni nie memang fail sejak dari sekolah tadika lagi........mungkin sebab tu aku ditakdirkan oleh Allah untuk jadi seorang Engineer.......mungkin tangan nie lebih sesuai untuk ketukangan yang berat.....bab tukang nak melingkup pun insyalah aku terer......hahahaha......baru aku tau nak buat apam dot-dot nie nak kena ada skill tangan mesti lemah lembut kalau tak nie ler hasilnya hahahaha.....korang tengok ler sendiri.....jangan complaint lak yer......nanti aku minta wife aku kongsikan resepi kat sini yer......

Versi tak jadi hasil tangan aku hahahaha

 Yang nie wife aku buat yang mana tak cantik tu aku punya keje ler hahahha.....
Apam dot-dot yang dah dipack....inti berperisa coklat.......

3 Comments
Comments

3 comments:

hahaha...gler r...apam ade bintik2 la plak...aku pikir apam dot2 tdi bnde len...ngahaha...

@kamil: hahahahaha.....aku dah agak kalau lelaki confirm fikir lain hahahaha.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More