TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Monday 27 June 2011

Suatu Ketika Dulu

Bila aku jumpa blog nie aku terus aku teringat kisah lama waktu muda-muda dulu......banyak kenangan dan memory yang aku alami suatu ketika dulu yang ada kaitan ngan kisah tuan empunya blog......aku paham kenapa tuan empunya blog happy ngan keja dia sekarang nie.......adakah aku rindu saat-saat dulu yer????.....jawapanya adalah YES I AM.....aku rindu untuk terbang di awan biru macam dulu-dulu......tu jer aku terbayang di kotak fikiran aku bila baca kat blog Syazwan Che Deraman......


Alangkah seronok dan indahnya saat-saat tu.....hanya mereka yang penah alami jer akan merasai dan menjiwai saat berada di awan biru.....terbang ke sana sini dengan rasa bebas-sebebasnya umpama terbangnya seekor helang di celah-celah awan biru......ermmm itu semua kisah-kisah dulu.....

Aku masih ingat lagi waktu first time buat latihan terjun parachute kat airport Sg. Besi......siap sorok lagi dari makluman orang tua aku.....takut diaorang risau kalau tahu nanti.....dah confirm jer selamat kaki aku jejak tanah lepas terjun dari kapal terbang.....first sekali aku call adalah mak aku.....seperti biasa seperti yang dah dijangkakan mak aku terkejut......hehehehe....."awat la chek berani sangat terjun-terjun nie...." kan dah kena tazkirah ngan mak aku hahahaha......kalau tak selamat terjun pun confirm akan ada orang call gak kat family aku hehehehe....."SILA DATANG KE HOSPITAL UNTUK TUNTUT ANAK ANDA YANG DAH BERSEPAI"......hehehehehe......gitu le kot ayatnyer yerk.......

itulah kisah aku SUATU KETIKA DULU......nanti kalau ada masa aku citer ler sikit-sikit pasal AWAN BIRU.....

4 Comments
Comments

4 comments:

hehe... bersepai ar, le tuntut lagi ke tu?

@muz:leh tuntut lagi......hehehe

hahahaha...terkejut ibu kejap tu..mengucap panjang ingat ank dia yg sorang nie...=))

i dont fly.. but i love the blue sky :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More