TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Wednesday 22 June 2011

Contest Followers Dezaman Cottage

Tengah dok blogwalking nie aku terpikir lak nak organize CONTEST kat blog aku nie......memandangkan aku pun ada jual beberapa produk kat sini......jadi rasanya tak salah kot kalau aku nak bikin CONTEST buat semua visitor yang datang ke mari......jap bagi aku time nak pikir jap apa ke benda CONTEST yang aku nak perkenalkan sini yer......eeeerrrrmmmmm.......pikir jangan tak pikir.......


Ok aku dah dapat satu idea FOLLOWERS CONTEST......mudah jer CONTEST nie....

Sekarang nie aku dah ada 68 FOLLOWERS kat blog nie......jadi aku nak buat CONTEST mudah jer....SETIAP 100++ FOLLOWERS TERHASIL KAT BLOG DEZAMAN COTTAGE LAYAK DAPAT HADIAH.....mudah kan.....so aku akan bagi HADIAH untuk FOLLOWERS yang ke 100, 2xx, 3xx, 4xx, 5xx, 6xx, 7xx, 8xx, 9xx dan 1,0xx......lepas dari angka 1,000 nanti aku pikirkan apa hadiah aku nak bagi lak yer......bagi angka "xx" yang korang nampak tu aku akan pilih atas budi bicara.....yang pastinya ada kaitan dengan blog Dezaman Cottage tak kira dari segi sejarahnya......pemenang yang dipilih berdasarkan angka "xx" nie akan dimaklumkan di entri nie sebab musabab kenapa anda dipilih supaya semua orang jelas dan puashati.....harap anda semua faham syarat nie yer....so takder ler korang ternanti-nanti sampai ke angka tu.....sesungguhnya rezeki datang dari tempat yang tidak kita duga hehehehe......

HADIAH YANG DITAWARKAN ADALAH HADIAH MISTERI BERNILAI RM20.00 - RM40.00 SIAP POSLAJU KE ALAMAT ANDA. FREE OF CHARGE TAKDER CAJ TERSELINDUNG.

Syarat penyertaan mudah jer.....

1.) Peserta mestilah mempunyai alamat tetap di Malaysia supaya mudah aku nak pos barang nanti.
2.) Mesti berdaftar dengan google (wajib ada akaun) dan mempunyai blog atau website sendiri. Takder blog atau website sendiri boooo layan.....ok

Sekiranya pemenang tidak mematuhi 2 syarat kat atas tu maka peserta seterusnya layak terima hadiah. Kat sini aku dengan suka-suka hati aku boleh ubah syarat-syarat CONTEST tanpa perlu minta kebenaran sapa-sapa pun yer....suka hati aku ler kan nak letak syarat hehehehe.....Puteri Gunung Ledang pun ada letak syarat kat Sultan Melaka tau.....so tak salah kalau aku pun nak letak syaratt gak hehehehe.......

Peserta yang menang akan dihubungi melalui email......

Nanti aku pikirkan apa lak CONTEST yang boleh aku offer kat sini yer.....kalau korang ada idea hulur-hulur ler kat aku supaya kita sama-sama leh memeriahkan acara hehehe......so ok dengan rasminya CONTEST nie akan dijalankan.....aku akan letak BANNER CONTEST jap lagi kat blog......

ADMIN
DEZAMAN COTTAGE

24 Comments
Comments

24 comments:

hehee.. sy kna tggu jdi follower yg ke 100 la camtu hehe, xde lah.. gurau je.. bju tuk baby girl xde ke?

kalu gitu sy tunggu nak yg ke seratus la..nnt dpt adiah

@Niena, Yanti & Hafizal: hehehehe nak tunggu pun leh gak untuk dapatkan nombor-nombor keramat tu hehehe......sapa2 pun leh join janji ikut syarat yang dah ditetapkan....peace yooooo.....

@niena: baju baby girl insyallah coming soon....tgh deal harga ngan supplier....nanti datang ler ke mari kalau dah ada baju baby girl....

Cantik nombor! I pulak obsessed ngan nombor 7.

Entri terbaru:  (18SX) Logorithm's Wordless Wednesday #3

OMG! I'm your 77th follower!

YAY!

wahhhh ada yang obsessed ngan nombor gak ek hehehehe......

macam mana eh..? tapi kita yg dah follow blog awk dari awal ni.. tak berpeluangla nk dapat hadiah..?

@Zul Fattah: bagi yang dah follow sebelum nie boleh rekemen kat kawan-kawan lak.....nanti share ler ngan kawan hehehehe.....

xmo follow lg... nak cukup 100.. hehehehehhee.. :p

sapa agak-agaknya akan jadi pemenang PERTAMA contest nie yer.....dah tak jauh lagi nak jejak angka 100 tu.....leh standby hehehehe....

alamatnye sampai kesudah takde yg nak follow sebab nak tunggu 99 baru nak follow..hahaha.. :)

hehehehe.....insyallah pasti akan ada pemenangnyer nanti.....maybe akan ada perubahan sikit selepas kita ada pemenang pertama untuk follower ke 100.....saya akan maklumkan kejap lagi yer...ada beberapa contest lain lepas nie....

bro aku dah jd followers no 100

nampaknya dah ada pemenang.....jap lagi aku update....wf aku lak yang excited hahahaha.....

berikut adalah kedudukan peserta:-
momomuffin peserta ke 102
sepaku peserta ke 101
fcumiracle peserta ke 100
fiza peserta ke 99
mr lepak peserta ke 98

Tahniah buat pemenang FCUMIRACLE.

udh terlps plak..hihi...xde ong maa..huhu

takper ada banyak lagi nombor bertuah tu....1xx, 2xx, 3xx, 4xx, 5xx, 6xx, 7xx, 8xx, 9xx, 1,0xx.....

dah dapat kan emel dari saya? :) kalau tak dapat, gtau ya. hehe

Nampaknyer kita dah ada pemenang follower yang ke 4.....keputusan yang telah diputuskan telah diberikan kepada followers no.471 iaitu CIK KULAT.....keputusan pemilihan telah dipilih oleh BEN ASHAARI...tahniah kepada CIK KULAT.....anda akan dihubungi oleh Admin Dezaman Cottage dalam masa terdekat....

saya pemenang follower ke 4? mcm xcaye jer... mcm mne nk contact Admin Dezaman Cottage?

@Cik Kulat: Sila email admin Dezaman Cottage servis_ads@yahoo.com

nama dan alamat y sy email kn itu adlh alamat betol sy..

no fon pun dah btol sy bg..
boleh kol sy untuk confirmation. tq..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More