TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday 21 June 2011

Kenangan Pageview 12345

Hari tengah syok layan blog aku nie lepas balik dari meeting penting pagi tadi tgk pageview dah jejak angka 12345......aku suka tgk nombor tu.....hanya sekali jer leh tengok lepas nie dah payah nak dapat tengok angka unik macam tu lagi......so aku amik keputusan buat rekod kenangan untuk di simpan kat sini......ada sentimental value untuk aku yang masih baru dalam
dunia blog......lantak ler apa orang nak cakap kan hehehehe......blog aku suka hati aku ler hehehehe.......lepas nie harap dapat rekod angka lain lak next target 23456, 34567, 45678, 56789, 67890.....agak-agak bila gamaknyer leh capai yer.....harap-harap aku leh buat rekod angka tu untuk simpanan peribadi aku nanti.....sama-sama kita nantikan.....apa-apa pun terima kasih kepada semua visitor yang sudi skodeng kat blog aku yang tah apa-apa nie......hehehehe TQ......


0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More