TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Thursday 30 June 2011

Jom Ikut Aku Ke Laut

Ke laut....ke laut....ke laut wehhh!!!! meh ler tengok koleksi gambar trip aku pegi memancing ke laut ngan kawan-kawan.....trip nie aku join bulan April baru-baru nie....mancing sekitar perairan Selat Melaka sejauh 30km - 70km dari pantai.......memang dah tak nampak darat dah dikelilingi laut lepas jer......insyallah next trip aku mancing bulan Julai nie ke perairan yang sama......so layan jer gambo kat bawah nie:-

5 ekor ikan kurau dapat waktu malam

 Apa macam beso tak....

Nie ler ikan gerut-gerut

Sesi siang ikan untuk makan tenghari

Nie lauk untuk makan tenghari

Aksi tengah layan nikmat makan atas bot kat tengah laut

Sesi berposing beramai-ramai ngan hasil tangkapan....masa nie dah nak balik.....dalam perjalanan balik hujan renyai-renyai ngan angin kuat......twister pun ada wehhhhh......jangan main-main.....hanya tak sempat nak amik gambar jer......

Dah sampai ke jeti.....nie lah hasilnya.....

Posing beramai-ramai sebelum bahagi hasil......lepas tu apa lagi balik ke rumah ler.....dah 3 hari kat laut......trip yang mabeles......nanti aku kongsi lagi koleksi dan kisah aku naper aku suka mancing ke laut......tunggguuuuuuu!!!!

5 Comments
Comments

5 comments:

nice .. banyak gila tuh ..

best mancing bro nak ikut boleh?

hebat bro.bagi la sikit tips nak dapat ikan besar2 tu

takde la hebat mana pun.....APA YANG PENTING KEJESAMA hehehehe dah macam Wonderpets ler pulak dah hehehehe......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More