TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Saturday 25 June 2011

Laksa, Cendol & Sang Monyet

Apa kaitan laksa, cendol & sang monyet erk??? Jap lagi aku citerkan yer.....

Petang tadi aku ngan wife saja gie jalan-jalan ke area Nilai 3 ngat nak survey & cari alatan bakery untuk wife aku. Nampaknya dah jumpa beberapa set alatan bakery yang berkenan di hati kat sana. Insyallah dalam sebulan dua nie leh order. Harga pun leh tahan gak ler.

Dah letih jalan-jalan perut lak rasa lapar tekak lak rasa dahaga. So aku terus ke satu port makan petang BAIK PUNYER!!! (guna tag line Shuib Sepah jap) location kat area Bangi dekat ngan simpang tiga nak menghala ke UKM Bangi dan ke Pusat Nuklear Negara. Warung laksa
& cendol nie sebelah kanan simpang nak menghala ke Pusat Nuklear Negara. Tak berapa jauh dari simpang lebih kurang 200 meter sebelah kiri confirm korang leh nampaknyer. Laksa & cendol kat sini kira feveret aku ngan wife ler. Leh katakan kerap gak aku melantak kat situ. Aku leh bagi 4 * bintang.

Sebelum nie aku lepak kat situ takder lak monyet kat situ.....nie siap bergayut sana sini.....dah ada tarikan baru lak kat situ......kalau bawa anak-anak makan kat situ confirm diaorang akan gie layan monyet-monyet tu dulu dari nak makan kat situ.....so kiranya ada hiburan terbaru ler kat situ selain makan laksa & cendol.....

Kalau korang nak datang leh kena datang awal sikit......kalau tak laksa atau cendol confirm clear.....kalau datang kul 4pm tu minta maap ler yer....kalau ada tu kira nasib korang ler......jom kita layan gambar lak kat bawah nie.....

Kedudukan lokasi warung a.k.a gerai laksa & cendol

Pelayan ngan customer yang tak putus-putus layan laksa ngan cendol

Akibat leka melayan laksa ngan cendol lupa nak snap gambar.....dah separuh baru teringat so snap jer lah....

Last sekali hiburan untuk korang....monyet bergayung sana sini......

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More