TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Saturday 25 June 2011

Malaysia vs Liverpool - Aku Datang!!!!!

Kringgggg!!!! Kringgggg!!!!
Adik Aku Wira : Assalamualaikum.....
Aku : Waalaikumsalam.......
Adik Aku Wira : Weh hang nak join aku tak tengok game Malaysia lawan Liverpool tak?....aku nak beli tiket nie...kalau confirm aku amik 3 tiket....
Aku : Ceh Liverpool main buat apa nak tgk bukan best pun......hahahaha
Adik Aku Wira : Pirahhhh!!! hang ngat Man U best sangat ka......jom la join aku kita gegaq stadium.....

Aku : Sat aku tanya Kak Long dulu kan dia ngan hang peminat team looser hahahahaha.....sat lagi aku call hang balik....
Adik Aku Wira : Ok cepat sikit....tak sabaq nak beli nie......

Wife Aku Yang Comel Macam Teddy Bear : Sapa call?
Aku : Wira call dia ajak kita layan tengok team looser lawan Malaysia kat Bukit Jalil 16 Julai nie......nak pi tengok ker...
Wife Aku Yang Comel Macam Teddy Bear : Suka-suka hati jer cakap Liverpool team looser.......hari tu M.U datang ke sini ayang temankan abang kan.....jom ler kita tengok game Liverpool lak......jom ler.......
Aku : Alamak tercair ler pulak.......oklah abang call Wira jap lagi kita join sekali tengok team looser nak kena belasah ngan team Harimau Malaya.....
Wife Aku Yang Comel Macam Teddy Bear : Suka-suka hati jer cakap team looser......

Aku : Salam.....weh aku ngan Kak Long join hang.....so beli ler 2 tiket.....Aman, Zairil, Kimi ngan Baby tak join ka....
Adik Aku Wira : Depa tak join....ok set aku confirm amik 3 tiket.....sat lagi aku upload gambar tiket......
Aku : Ok....selamat.....

Macam tu ler aku kena racun ngan adik aku & isteri tercinta......wahhhhhh terpaksa ler aku layan tengok team looser lawan Malaysia.....kalau aku pakai baju Man U confirm ada yang campak aku keluar dari stadium kang hahahaha......baju apa aku nak pakai yer......nampaknya akan aku pakai baju skuad Harimau Malaya.....BUKIT JALIL!!!!!! AKU DATANG!!!!!


0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More