TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Friday 22 July 2011

1 2 3 4 5..... Apa Kejadah Nie???


Aku sebenarnya nak bagitau kat korang yang blog aku dah berjaya tarik 12,345 unique visitor sejak aku mula berjinak-jinak dalam arena blogging nie......korang leh tengok kat screenshot kat atas tu......
 
Apa-apa pun aku kena berterima kasih pada korang semua sebab korang sudi ke mari......kalau korang tak ke mari takdernyer blog aku nak jejak angka tu.......nanti kalau dah jejak 23456, 34567, 45678, 56789 aku bagitau kat korang yer......aku suka ngan angka macam tu sebab unik.......
 
Korang suka angka yang macam mana yer?????? jom kita kongsi nak gak aku tahu.......

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More