TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Monday 25 July 2011

Roti Homemade Hasil Tangan Isteri Tercinta

Dah lama sebenarnya aku nak masukkan gambar nie kat sini.....dari sehari ke sehari last-last hari gak baru dapat masukkan dalam entry nie hahahahaha......tu namanyer pemalas tahap gaban kekekeke.....wife aku pandai buat roti macam jual kat kedai tu....aku paling suka roti mexican bun ngan roti yang ada anjing panas a.k.a hot dog hahahahaha....roti anjing panas hahahaha siot jer nama kannnnn......kang tak lalu lak nak makan roti hot dog kekekeke........

Kalau wife aku buat roti nie mesti adik-adik aku ada nyer.....sekali hadap confirm licin hehehehe.....sebenarnya wife aku nie ada gie belajar teknik untuk buat roti kat Bangi awal bulan June 2011......so lepas nie tak payah ler aku beli kat kedai roti lagi hehehehe.....kat bawah nie ada ler sekeping dua gambar yang sempat aku snap pakai handphone Nokia N97 yang dah makin uzur.....nak kena beli baru nanti nie hehehehehe......so korang layan jer lah yer......

0 Comments
Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More