TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Tuesday 12 July 2011

Selesai Sudah Edar Flyer

Alhamdullilah akhirnya selesai gak aku uruskan servis edar flyer sekitar Seri Kembangan, Kajang & Bangi. Total flyer yang berjaya diedarkan hampir 25,000 pcs dengan bantuan pekerja yang ada. Next distribution pertengahan bulan Julai nanti sehingga sebelum masuk Ramadan. Bulan Ramadan servis edar flyer aku terpaksa stop jap. Kang nanti ada lak pekerja yang tak puasa kekeke. Kalau aku on gak masa bulan puasa nanti maybe nak kena hired bukan Islam untuk distribute. Apa-apa pun terima kasih diucapkan kepada mereka yang sudi dapatkan servis dari syarikat aku. Thanks a lot.

Kalau korang yang ada bisnes tu nak minta syarikat aku edarkan flyers bagi pihak korang leh contact aku yer. Caj takder ler mahal sangat ikut pakej mana yang korang pilih. Leh check kat sini SERVIS EDAR FLYER

Insyallah kalau takder apa-apa masalah lepas nie syarikat Dezaman Cottage akan sediakan servis printing dan edar flyers sekaligus. So korang tak perlu ler nak risau lagi kualiti flyers lagi tak perlu nak photostat sebab nampak tak profesional. Flyer berwarna-warni nie mudah nak tarik perhatian orang ramai untuk membaca. Banyak syarikat-syarikat besar seperti Carrefour, Mydin, Gaint, Ikea dan lain-lain lagi gunakan konsep edar flyer dari rumah ke rumah sebab diaorang tahu keberkesanan melalui kaedah nie. Keberkesanan pengiklanan melalui kaedah nie adalah sekitar 5% - 30% di mana customer yang menerima iklan nie akan call PENJUAL untuk dapatkan servis atau beli barang yang ditawarkan.

So Kalau korang nak dapatkan servis dari aku nanti leh CONTACT yer. Jom tengok gambar edaran yang dah dibuat.




3 Comments
Comments

3 comments:

wah.. siap dengan bukti lagi.. tahniah..

wohoho...sehari suntuk nk susun gmbr2 nieh...nice job bro...

kepuasan pelanggan tu penting dalam servis mcm nie.....supaya takder rasa syak wasangka.....insyallah lepas nie pakej printing dan distribute sekali.....lebih murah, mudah dan mesra.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More