TOP 10 KAKI KENTUT

Get this widget

Sunday 3 July 2011

Sugar Glider Ler Pulak!!!!

Sapa ada tengok Majalah 3 semalam?????....kalau korang tengok semalam confirm ramai lepeh nie ada yang dah mula pasang angan-angan nak dapatkan this little cute Sugar Glider......adik aku sendiri pun dah mula nak cari......so kalau korang nak tahu lebih detail pasal Sugar Glider leh ler klik kat banner tu.....nanti korang leh ler contact atau tanya soalan ngan tuan punya blog sebab dia adalah salah sorang peminat Sugar Glider.......

PERHATIAN KEPADA ADIK AKU WIRA!!!! "Weh kalau hang dah beli nanti bagitau kat aku.....bawa mai ke umah aku.......kalau best aku bela hahahahaha".........

3 Comments
Comments

3 comments:

sangat comeylll!!!da lame da angan2 nk beli ni, tp mahal dowh... xmau tlg sponsor ke?? hehe

wahwahwah!!!! kalau sponsor kat awak nanti kang akak kat umah jeles hahahaha......tak pasal-pasal kena tdo kat luar umah hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More